Wednesday, 15 February 2012

Serius - Rekod Comolot Paling Lama Di Dunia Milik Pasangan Gay Thailand (6 Gambar)


Sempena Valentine's Day

Rekod comolot paling lama di dunia kini dipegang pasangan gay Nontawat Jaroegenasornsin (31) dan Thanakorn Sittiamthong (28) yang berasal dari Thailand. Pasangan gay ini berjaya bercium selama 50 jam 25 minit dan 1 saat. Rekod baru ini ialah pembaharuan selama 4 jam dari rekod lama yang dicipta tahun lalu yang juga milik pasangan dari Thailand. Pasangan gay ini ialah salah satu daripada 7 pasangan yang mengambil bahagian dalam percubaan mencipta rekod ciuman paling lama yang dianjurkan pihak Ripley's Believe it Or Not di Pattaya Thailand.
ontawat Jaroegenasornsin dan Thanakorn Sittiamthong memenangi hadiah bernilai USD 6500 dalam bentuk cincin permata, pakej penginapan hotel 5 bintang dan wang. Sepanjang percubaan memecah rekod pasangan yang bertanding harus minum, menyahtinja dan tidur sambil becomolot. Adakah anda mampu memecahkan rekod dunia ini?

In B4 Ini harom and ini salah Anwar





Laporan asal DailyMail

135 comments:

  1. 1st la syallll la punye olang!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. contoh komen yg bgus......

      Delete
    2. tahiah grat!!!

      Delete
    3. contohi lah anon di atas...seorang anon yang beretika!

      Delete
    4. gila babi betul punya rekod.

      Delete
    5. babi lah anom ! lu gay jugak ke !

      Delete
    6. shialll anon 1st ialah gay....

      Delete
    7. 1st gay x dew kotey

      Delete
    8. pla bna nana...syall la syall lu org jeles...bhahaha

      Delete
    9. perfect 1st komen, mak bapak lu sure bangga dgn lu.

      Delete
    10. gua bangge dengn lu non..

      Delete
    11. anon gay gua pon anon gay jgk hisap bontot lain muah muah muah anon sial

      Delete
    12. lu mmg anon sejati syall

      Delete
    13. km selaku anon crews berbangga diatas kejayaan anda wahai 1st anon.dh,g anal kambing ko lak pasni k..

      Delete
    14. fucking anon

      Delete
    15. anon jom la cemolot

      Delete
  2. gay lord...daus n pojan.ijau muda....bhahahaha

    ReplyDelete
  3. 2st la syallll la punye olang!!!! ..hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2ND LA BODO..

      Delete
    2. BODO , TAKAN AKU NAK 3RD ? FUUU !

      Delete
  4. JUMAAT NANTI KIAMAT

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. saya lelaki dan saya rasa lelaki kat gambar ke-3 adalah HOT!
      saya cair.
      terima kasih

      Delete
  6. ke 7......gay siakkkkkkk.....

    ReplyDelete
  7. tidur sambil becomolot? susah mau imejin cemana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jilat air liur basi sx kan...wakwakwakwa..

      Delete
  8. yeah aku 10th!!

    ReplyDelete
  9. damn aku terlepas top 10 comment :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal kau lembam

      Delete
    2. lembab la bangang

      Delete
  10. Auww!! Tak tahan i nyah..

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. ye duit..tgu apa lagi.jom lah kita

      Delete
    2. aku nak cium hazirah kasimon selama 50jam!!!.

      Delete
  12. Peh. Sial la. Gayland betul Thailand ni.

    ReplyDelete
  13. arghhhhhhhh,,,,, giler ni... ni ghiler babi punye kes!!!!!!
    kalu buat kat malayis ler..thailand. nvm der

    ReplyDelete
  14. Hahahhaa...siap minum pakai straw...dah kalu nak berak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakai la straw jugak.

      Delete
  15. In B4 Ini harom and ini salah Anwar
    shit obe!!! yg ni serius lol la.. wkakakaka

    ReplyDelete
  16. euuuwwwwwww!(gaya sinetron)

    ReplyDelete
  17. thailand ingatkan makanan je pelik2(jijik)
    contest pun ade gak camni,.,arghhh.,. shialll la.. anon2 mesti ramai suke ni..hahahaha

    ReplyDelete
  18. NAKHAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen lu paling win..stail siot!!!

      Delete
    2. jgn ko anon yg same sudahh.... mcm butuh puji dri sendri..dasar anon x beretika dan berwawasan..

      Delete
    3. ntah2 ko pon anon yang same kot? eh aku? *anonception*

      Delete
  19. oh hello i herd you like a homo PM

    ReplyDelete
  20. Saiful dah lari dari I, China Doll aku dah kantoi.. Sapa nak ngan I lagi? Nanti leh jadi setiausaha sulit I dgn gaji RM15K sebulan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nakharom la lu anwar peliwat china doll

      Delete
  21. cilake. aku tengok, ade sikiiiiiiit iras fakri sharani. sikit je.

    ReplyDelete
  22. mujur ada kerajaan barisan nasional... tak jadi pun kat kelumpo

    ReplyDelete
  23. Alhamdulillah.. Syukur Malaysia tak jadi mcm ni.. mujur Anwar tak jadi PM Malaysia..

    ReplyDelete
  24. iyek. tahan pulak lelaki cium lelaki! jijik aku

    ReplyDelete
  25. Replies
    1. ni pukima spy mykhalis bapok,blah dari sini

      Delete
  26. ko menang pun pasal chmapion dari Malaysia tak masuk....

    p/s: kalau Nuar Al-Juburi masuk sure dia champion...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm..knpa lah dengan lelaki tu.x geli ke..

      Delete
    2. lilyana.x geli coz diotang GAY...hhahhahaha..

      Delete
    3. liyana i nk pantat u main geli pun jd..

      Delete
    4. atas ni noob anon.kategori kiddos,noob!!!!

      Delete
    5. hormatilah kaum wanita wahai anon anon oiii~

      Delete
    6. Pelangi malam = AnonymousFeb 14, 2012 07:09 PM

      Delete
  27. tanda2 kiamat smakin hmpir.. Ya allah lindungilah umat islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pehal ko ni..daa xde maruah ke..taw laa ko 2 bodo jgn laa ckp org bodo..

      Delete
    2. Anon Feb 14, 2012 06:27 PM babi bai babi

      Delete
    3. sekor lgi anon yg kafir x berdaftar x de moral jgn post la bodo!!!

      Delete
    4. puki punya anon 06:27 anon, anon kapiaq mcm ang xdak kt sini la babi puki hanjing!

      Delete
  28. wow, kenapa org yang bermuka nusantara yang kene jadi watak gay nih? semua salah anwar!

    ReplyDelete
  29. Temgok Gay je, mesti ingat muka Anwar Ibrahim.. hadui!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb ko anon yg kuat bace utusan,tgk tv3 dan layan blog papagomo la bahlol...

      Delete
    2. AnonymousFeb 14, 2012 06:47 PM ko klo xmghina org xleh ker??sume ketentuan tuhan.lebih baik berdiam dari berkate ape2..nnti bole mnimbulkan fitnah

      Delete
  30. 1 hour = Ok
    2 hours = Ok
    3 hours = OK. I give up.

    Honey, let's find a room.

    Hohohohoho....

    ReplyDelete
  31. Tolong beri perhatian kepada info yang saya akan sampaikan ini.
    Ini adalah sebahagian teks ucapan pemimpin LBGT

    ‘‘Sedarlah, hakikatnya dasar itu tidak berdosa, yang berdosa adalah mereka yang melakukan penyelewengan di peringkat pelaksanaan,” titah baginda pada Seminar Wakaf: Penjana Pembangunan di Sasana Kijang Bank Negara di sini hari ini.

    Sementara itu, Rajaa Dr. Pakar LBGT bertitah, terdapat kajian yang menunjukkan bahawa hanya enam peratus daripada LBGT individu atau keluarga Melayu yang sempat sampai ke generasi ketiga manakala hanya dua peratus sahaja yang kekal melewati generasi tersebut.

    “Pola daya tahan LBGT berkenaan akan memberi impak negatif dalam jangka panjang. Ia kritikal kerana boleh mengakibatkan orang Melayu dan Islam menerima nasib berdagang di bumi sendiri,” titah baginda.

    Sila sebarkan kepada pihak berkenaan dan PBT. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bayeklah. saya akan menyebarkannya.

      Delete
    2. saya juga akan sebarkan ke seantero dunia..terima kasih

      Delete
  32. Kalau ternyata tuduhan terhadap Anwar Ibrahim hanya fitnah semata-mata, maka masuklah korang dalam Neraka Jahanam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg nuar gay jmbn boddo. Sial pnye nazmie nyah

      Delete
    2. kalau betul macam mana??

      Delete
    3. masuklah nazmie ke neraka jahanam?

      Delete
    4. Allah Maha Mengetahui :)

      Delete
  33. Hati jiwa ini andai kau tahu..


    Menangis merindu
    Merintih merindu
    ..tersangat... rindu


    Kata yang satu menyepi
    Kalam yang satu menyendiri
    menyapa hati
    kalbu yang dini


    kamu... sampai bila lagi..
    kamu... sampai ajalku mati?


    Sesungguhnya.. hati jiwa ini andai kau tahu..


    Ingin menyapa kamu
    Tak sanggup lagi sendu
    ... sungguh.. aku rindu.


    Merindu yang tak sudah
    Merindu sungguh nan gundah


    Alpaan tangis ini menggapai semangat
    pada alam yang satu
    pada dingin yang kalbu


    Kini.. aku faham hati jiwa mu Pungguk
    faham akan jiwamu yang tak habis rindukan bulan
    biar bulan kejam, engkau tetap di situ
    menanti merindu.. meniti merindu..


    Apa akhir rindu kita Pungguk?

    ReplyDelete
  34. aku tetap first!!

    ReplyDelete
  35. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa berak pon nk ciom ke

    ReplyDelete
  36. obe, gay!!!! fuck!!!!!

    ReplyDelete
  37. kesian Bakal PM kita...
    orang lain buat..
    dia yg kena...
    nie semua salah utusan la nie

    ReplyDelete
  38. Nape bakal PM kita Anwar Ibrahim tak ikut serta? Pluralisme Agama dan Gender..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab dia x bodo mcm hang la juboq hitam oi..

      Delete
  39. geli syallll!!!

    ReplyDelete
  40. Rugi aku tak masuk pertandingan time ni.... adui!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. EH KAU KE NI SAIFUL BUKHARI????? HAHAHAHAHA

      Delete
    2. nurul izzah bt. Anwar17 February 2013 at 14:49

      ayah jangan cuba2 burukkan lagi nama keluarga kita

      Delete
  41. Jika benar Anwar Ibrahim betul-betul melakukan seperti yang didakwa, maka penyokong tegar yang menyokong beliau, sama seperti menyokong maksiat yg beliau buat..

    ayat terbalik Mohd Nazmie Feb 14, 2012 08:40 PM

    Jgn sokong membuta tuli bai.. jgn lupa, Anwar ni bekas ahli UMNO yg kena pecat, bukan bekas ahli UMNO yg mengundur diri secara sukarela..

    ReplyDelete
  42. Isss, bodoh!!! macam blog ini juga bodoh.....

    http://ohsenyum.blogspot.com/2012/02/ohsenyum-mereka-ini-sebenarnya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. akibat mengklik blog , blog itu mendapat page view sebanyak 95 Juta.
      Main kotor.

      Delete
  43. apsal mcm tapai je?

    ReplyDelete
  44. beringatlah wahai anon2 sekalian setiap apa yg kamu tulis dan sumpah seranah x kira dlm web atau ucapan akan dikira d akhirat kelak...insaflah

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. Yg penting aku 1st

      Delete
    2. sekor lagi anon bodoh x reti mengira

      Delete
    3. NI butthurt kepala bapak apa pulak ni?
      kau lagi bahlol dan agak babi orangnya
      1st

      Delete
    4. Anon yg cakap x reti mengira tu bodoh la kau...
      ni blog serius, semua org adalah first..bodow.
      anonok rules...

      Delete
  45. nose bleed, tkeluar resdung aku ~

    ReplyDelete
  46. muka cam melayu siak. kimak nye gay siam memalukan orang asean. kote kecik lagi mau tala jubo.

    ReplyDelete
  47. aku nak pecah an rekod cium colin morgan selama 500 jam, bole ark??wakakaka:)

    ReplyDelete
  48. nak pecahkan rekod cium colin morgan selama 600 jam bole ark? wakakaka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. x lawak pun aku rase

      Delete
  49. kalau ngan neelofa, aku seminggu pon bole

    ReplyDelete
  50. Ahli neraka jahannam,

    ReplyDelete
  51. aku nak tumbuk muka kau boleh?annoying la

    ReplyDelete
  52. staff die lg hansom doe

    ReplyDelete
  53. fuck.. pic2 ni buat aku nak muntah atas keyboard

    ReplyDelete
  54. kill all faggots! kill all gays! bunuh semua bapuk! bunuh semua gay!

    ReplyDelete
  55. Kenapa setiap kali aku buka blog ni mesti banyak komen yang tak elok . Ada yang mencarut , memaki , menghina macam takde agama .

    Aku bukan nak kata diri aku ni perfect tapi sebagai seorang yang beragama Islam tolonglah open minded sikit masa nak beri pendapat ..

    Korang kutuk2 tu , korang dapat apa ??
    Puas erk ?? Dekat dunia memang korang boleh puas , tapi dekat akhirat kelak korang puas kena seksa !..

    - Adam -

    ReplyDelete
    Replies
    1. baiklah ustaz..saya sudah insaf

      Delete
  56. demokrasi dan kebebasan bersuara spt yg diuar2kan oleh pnyokong anwar peliwat jubur tegar chinadoll

    anwar is gay!

    kalau korg pencacai anwar condemn aku mmg lah korg pukimak sial hipokrit. pegi mati lah korg dgn kebebasan soara korg. hahahaha

    problem?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko da sembang panjang lebar pas2 nak tanye soalan..bodo ko ek..eee bodo nye ko ni!!

      Delete
  57. Uuueeekkkssss...
    Nak termuntah jika dibayangkan cium sesama jantan!
    Cium Selena Gomez ada juga stim nya...
    Ape ke jadahnyer?

    ReplyDelete
  58. straight guys are not great kisser!

    ReplyDelete
  59. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  60. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails