Friday, 10 May 2013

Serius LOL - K-Popers Malaysia Benci Pakatan Rakyat! (2 Gambar)


Serius!

Takutilah anda kepada K-Popers Malaysia! Mereka marah dengan Pakatan Rakyat!




Laporan asal Twitter @GemstheGems dan @IAppleMustache

78 comments:

  1. Replies
    1. ko nak bisjut?

      Delete
    2. bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut

      Delete
    3. NAK BISBIS?

      Delete
    4. Lombu ado tali takdo pon tak guno..Tunggu hujan dh ghobeh Baru payung nk dibuko?
      Kojo tak kuek tapi berangan nak hidup sonang..Baik poie mampuih dari susah'an semuo urang!

      Delete
    5. jom berhimpun mansuhkan kegemukan obe

      Delete
    6. Sekor taksub k-pop, sekor taksub politik
      IT MAKES NO DIFFERENCE

      Delete
    7. Dimana ada bisjut disitu ada PEYER!!!
      PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!! PEYER!!!

      Delete
  2. first la babi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok ok....pi jilat puki babi tuh....sebok sangat!

      Delete
    2. xmo jilat puki babi, nak bisjut jek..

      Delete
    3. bisjut oyeo 5 ringgit je. nak?

      Delete
  3. da x leh komen kt wall...taksub sgt kt kpop

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kau orang taksub ngan politik kau orang tu...orang lain taksub tak boleh, kau orang boleh pulak

      Delete
    2. kau taksub dengan sapa?obe ke?

      Delete
    3. kahakahakhka kna smash ngn budak kpop!hahaha tu la pg baring atas jalan lg.sakai

      Delete
    4. anon 07:03 takde sapa taksub kat obe tahap buat perhimpunan bodoh menyusahkan org lain wawawawawawaka

      Delete
  4. kpoper mcm MU
    dua-dua bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu no1 kpop no2

      Delete
    2. kpoper, MU dan KELANTAN
      tiga2 bangang

      Delete
    3. ^pergh..cinta lu kena tolak dengan balak/awek kelantan ke? emo benor nampaknya...kah kah kah wei lo bak po jadi lagu ni?? kah kah kah

      Delete
    4. diam la kelantan bodo!menyemak dari perlis sampaila ke sabah,kita sudah merdeka,tapi bukan dari kebanjiran kelantan!

      Delete
    5. ADA SATU LAGI! BAPAK KAU!

      Delete
  5. hidup2 hidup kpopers...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mati2 mati nerake

      Delete
  6. kau sibuk nak berhimpun sana sini..kalau la ada pesakit kronik naik ambulan tersekat dalam traffick jam tu, cemas nak mati,macam mana?akai tarak

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul jugak tu anon...kalau ramai ramai pergi masjid kan bagus..penuh masjid...mak kau suruh pergi masjid haram kau nak ikut, anu war al jub ajak berhimpon kau pergi pulak...stupido

      Delete
  7. Lawa kan Nadia tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka die mcm nk konek.. babi la kpopers..

      Delete
    2. mesti die pandai deepthroat kan

      Delete
    3. aah..sebijik macam muka mak ko masa muda2..pandai deep throat bapak ko

      Delete
  8. pakatan rakyat bakal kehilangan undi peminat kpop apabila budak budak ni ckp umo nk mengundi nnt..kuang kuang kuang...ptt la kalah..aku yang silent voters pon tak hingin nak undi PR,boleh blah anu war al jub meroyan nak jd pm

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh..malu nk ngaku pejuang bumi dan ketuanan la tue. ^^'

      Delete
    2. malu nak ngaku macai la tu anon 19:38

      Delete
    3. macai bn macai kat parti sndr takpe la jugak, ni macai pkr ngan macai pas dua dua bangang jd macai dap...sapa yg lg teruk sekarang puiii perhimpunan suara rakyat kakakakakkakakka tgk lg dua bulan senyap la tu

      Delete
  9. Diorg ni JKKKK group Ci-papers...

    ReplyDelete
  10. FIRST!!! YEAH!! KELANTAN POWER!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. "kami lebih ganas dari pengganas"...kah kah kah kah kah kah biar betik wei...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan main-main ngan undi K-Popers. Mereka juga pengundi berdaftar. Ribu-ribu jugak diorang nie.

      Hahahahahahahaha...

      Delete
  12. kpoopers noob....haha

    ReplyDelete
  13. anak anak malaysia yang dahaga hiburan, tahniah kepada kamu semua, aku suka tengok anak muda hanyut dan terkinja-kinja dgn hiburan yang melalai, nak best kita buat woodstock, tak payah nak ngaku Islam sgt ye, amik permenent marker tonyoh wording islam kat ic tu... terus bertuhankan hiburan, teruskan sampai tua aku cabar kamu semua anak anak malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malam tue waktu berhimpun, naik jugak kote bila tergesel ngan paha pompuan cina. Herghhhhhhhh. Ingin nak berhimpun lagi kat tengah hujan. Payu nampak lurah bila baju basah weiiiiiiiiiii.....Terkesima orgasm aku....Hmmmmmm. Bila nak buat himpunan lagi ? Den gerenti join. Hahahahahaha.

      Delete
    2. aku setuju anon 23:04...aku cabar korang puak puak mr mansuh berhimpun smpai masuk bulan ramadhan dan syawal...kebangkitan rakyat Malaysia wtf...aku pon rakyat malaysia tp aku tak pergi berhimpon menyusahkn org mcm tu...tukar name kebangkitan suara pakatan rakyat baru sesuai dgn puak2 nak sume free ni

      Delete
    3. khaikahakhkhakakhakkhakhakhakhahk undi pas masuk syurga!hanya pengundi pas sahaja yang beragama islam!takbir!

      Delete
  14. terima kasih..ku ucapkan paaaaadaaaamuuuuu~~~~~~~~~~~~~~~

    ReplyDelete
  15. takat riot kpoppers...aku katok pki penyapu pon da bole mati dorang ni..

    ReplyDelete
  16. He....23x aku gelak je..............

    ReplyDelete
  17. Pergi konsert K-POP rajin, Kelas KAFA ada cukup pergi ke.??

    anak pompuan sapa la bangang sangat ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergi berhimpon rajin,usrah masjid ada cukup pergi ke.??
      anak melayu mana yg bangang sangat ni.

      Delete
    2. dua2 pon sama gak. cite pasal kafa la usrah la. tp bahasa langsong xjaga. korang ada g masjd gak x?

      Delete
    3. anon 12.00 sama ada kau kpoper atau kau cai pr...apsal nk sentap sgt...terkene btg idung lettew

      Delete
    4. dua2 pon aku bukan. aku ni hamba allah umat nabi. korg sume sedara aku. yakinlah sedara2 ku, kejayaan manusia xada dlm kpop atau politik (BN/PR). hanya ada dlm agama. taat perintah allah ikut cara nabi muhammad saw. insyaallah berjaya dunia akhirat.

      Delete
  18. PARTI KPOP..........FAP FAP FAP

    ReplyDelete
  19. KPoper serta bangla adalah 2 entiti yg bangang utk PRU13 ini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bpop-bangla pop...

      Delete
    2. Anon 07:33, konon lawak a komen hang tuh? nampak sangat baru kenal internet..bodo

      Delete
  20. hahaha, dia dah insaf nampaknya..

    ReplyDelete
  21. pr bodoh..kalah buat cara kalah..bodoh punya pr

    ReplyDelete
  22. obe babi gemok sundal

    ReplyDelete
  23. habis kalau dah mnari sampai tayang aurat kat konsert tu takde kaitan dgan agama ke,,,

    ReplyDelete
  24. KPOPERs ni agama apa?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agama Kelantan Pop, dipimpin oleh Tok Garu Nick Ah See

      Delete
    2. aku kalau dapat ip ko....nahas aku kencingkan muka ko..

      Delete
  25. zaimy iskandar13 May 2013 at 11:23

    ini la dia budak2 bodoh yang tau nak berseronok jer

    ReplyDelete
  26. lagi ganas dari pengganas? cer sergah sket bebudak ni? agak2 tekujat tak? hahahaha

    ReplyDelete
  27. bluuuueeerrrrrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.... kpop my assss...

    ReplyDelete
  28. Aku pelat
    Tak bisa bicara agama seperti KPOPERs
    Tak bisa bicara cinta seperti KPOPERs
    Tak bisa bicara ekonomi seperti KPOPERs
    Tak bisa bicara politik seperti KPOPERs

    Kat Akhirat nnt Superjunior akan tolong jawab untuk dia ni kut...

    Wpun aku bkn PR... Hahaha...

    ReplyDelete
  29. korang semua bodo.

    ReplyDelete
  30. k-popers bangang

    ReplyDelete
  31. bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??bisjut atau royi??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails