Friday 20 January 2012

Serius Shit - Festival Gusti Unta Di Turki (9 Gambar)


Royal Rumble Unta Style!

Setiap minggu ketika di bulan Januari festival gusti unta akan dilangsungkan di Selcuk, Turki. Adalah dipercayai festival Royal Rumble Unta ini sudah diamalkan masyarakat etnik Turkic sejak 2500 tahun yang lalu. Setiap tahun 1400 unta akan berentap untuk memenangi kejuaraan gusti unta ini. Sebelum dua unta jantan bergusti, seekor unta betina diletakkan didalam gelanggang. Ini akan menaikkan nafsu syahwat unda jantan yang kemudian bergusti bagi mendapat perhatian si unta betina. Can you smell what the camel is cooking?





Laporan asal IBtimes

25 comments:

  1. kahkah poi! malu! . booo! fuck u poi!

    ReplyDelete
  2. bodo korang berdua kat atas nie

    ReplyDelete
  3. Camel Clucth is a sure move to use in these match

    ReplyDelete
  4. camel jantan stim tengok camel toe camel betina, mother of camel...

    ReplyDelete
  5. cilako ko obe lain kali nk post bagi hint laa..hahaha

    ReplyDelete
  6. chis, niat tidak menghalalkan cara. ni laga unta bukan gusti unta. pasni malaysia bole pakai gusti ayam utk ganti laga ayam.

    ReplyDelete
  7. UNta ayaq liuq meleleh sangap....hahaha...

    ReplyDelete
  8. summerslam..undertaker vs camel

    ReplyDelete
  9. @kookabooras...

    well..thank you captain obvious..
    lol

    ReplyDelete
  10. ada orang betting or berjudi ke tak ni?

    ReplyDelete
  11. i ♥ Camel toe.

    ReplyDelete
  12. cilake.. unta kumam air mani

    ReplyDelete
  13. takde otak ke diorang ni. laga2kan binatang. bodoh nak mampos. dari penganjur, peserta dan penonton skali yg sorak sorai sume bodoh bangang kimak anak haram bangsat cibai puki nonok pantek shit pundek lanjiao.

    ReplyDelete
  14. aku rasa aku faham perasaan unta2 ni berdasarkan gambar kedua

    ReplyDelete
  15. dari laga2 unta baik sedekah kt kanak2 palestin utk diorg perang ng yahudi laknat..bodo pak arab ni..hu :(

    ReplyDelete
  16. so,what happen after it won? did the winning camel gets to fuck the female one? or the master get the money and poor camel just had to forget the thought of getting laid....cian dieeeeeeee....

    ReplyDelete
  17. datang la melawat blog saya....
    blogyangbetul.blogspot.com

    sokongan anda amat dihargai...

    ReplyDelete
  18. Menara ini diberi nama 'Burj Khalifa' atau pun Menara Khalifa. Burj Khalifa ini berketinggian 829.84m ataupun 2,723kaki. Pembinaannya bermula pada 21 Sept 2004 dengan kerangka luarnya siap pada 1 Oct 2009. Burj Khalifa ini mula beroperasi pada 4 Jan 2010. Senibina dan kejuruteraan menara ini dipersembahkan oleh Skidmore, Ownings dan Merrill daripada Chicago, bersama dengan Adrian Smith sebagai ketua arkitek, manakala Bill Baker adalah sebagai ketua kejuruteraan kerangka. Primary kontraktornya ialah Samsung C&T daripada Korea Selatan. Burj Khalifa ini menelan belanja sebanyak USD1.5Billion. Ini Billion bukan Juta! Huhhhh!!

    Burj Khalifa ini masih tiada lagi yang mampu menandingi ketinggiannya kerana menara kedua tertinggi di dunia ialah di New York iaitu Freedom Tower yang berketinggian 1500 kaki. Menara Petronas kini telah berada di tangga ke-5 menara tertinggi di dunia. Walaupun ke-5 aku tetap bangga kerana bukan senang nak bina bangunan yang tinggi lampai macam ini dan ia menelan berjuta-juta Ringgit untuk menyempurnakannya. Good Job Malaysia.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails