Wednesday 30 November 2011

Serius Konsep - Fun-Vii : Kereta Konsep Dari Toyota (7 Gambar)


Pelik sangat

Aku suka kereta konsep tapi kadang kala konsep macam bangang pun ada. Take for instance kereta Fun Vii dari Toyota ini. Ianya kereta dengan kulit luaran boleh berubah mengikut kehendak pemilik. Disamping itu ada sistem GPS hologram yang akan membantu anda memandu. Fun Vii juga boleh dikawal dengan menggunakan aplikasi telefon bimbit kerana zaman sekarang device synergy is the "IT" work it seems. What do you guys think? Cool or crap? The only good thing aku boleh fikir ialah bila ada orang bawak kereta macam lanjio aku nak tukar display kereta dengan gambar orang tunjuk minddle inger sebesar mungkin. Ok..... u know what maybe Fun Vii is not such a bad idea after all!





Laporan asal Designboom

25 comments:

  1. ohh boleh tukar body colour ek

    ReplyDelete
  2. terdapat unsur fremason pada rekaan kereta tersebut..semuanya adalah bertujuan untuk menyesatkan kita semua,jgn terpedaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. npe ade unsur freemason? kt mne? npe nk bg sesat lak>> explain sket...jgn sng2 je nk wat judgement sndiri bro...bole jd fitnah tu...lg besar dosa dy...

      Delete
  3. '' INI ADA UNSUR-UNSUR bla, bla , bla , bla ni ~! cuba perhatikan dengan teliti '' . . ha ha ha ha ha ha ha . . .tak '' cokop - cokop '', cukupkan solat lima waktu kau tu dulu, tak habis - habis ada sahaja yang komen macam tu nanti, ahdoi . . . .

    ReplyDelete
  4. Future seem like fun

    ReplyDelete
  5. ini kalau sekali kene scratch mau berjuta kene bayar ni FFFUUUUU

    ReplyDelete
  6. Kete ni ade dalam iklan Doraemon+Toyota.

    http://www.youtube.com/watch?v=n0zdcl8zuHI&sns=fb

    ReplyDelete
  7. saya alert freemason30 November 2011 at 02:05

    ini suma dakyah utk menyesatkan dengan membolehkan iklan2 freemason disiarkan tanpa syarat....berhati2....sekiranya nmpak kereta ni dimana2...sila tutup mata anda walaupun sdg memandu 170km/j...yg penting iman anda selamat...x payah nak mintak izin..share je.sy izinkan..

    ReplyDelete
  8. hahahahahahahahahahah....ni agenda freemason. Ak suka blog ni dan jugak para2 komentar serius ..THumBS up for u guys!

    ReplyDelete
  9. Agent Mr illuminati30 November 2011 at 04:32

    kepada pengomen serbanistas pukima anda diberi amaran supaya jangan bocorkan rahsia yang anda dengar ttg kami di blog ni,kami yakin rahsia2 tertinggi illuminati yang anda dengar diperoleh daripada agen freemason yang belot,Agen freemason yang belot telah dibakar hidup2 dan nasib anda yang cuba menjatuhkan kami akan berakhir sama dengan mereka..watch out we'll trace your ip and we;ll coming for u...

    ReplyDelete
  10. ini semua agenda Illuminati untuk menyesatkan akidah umat islam di malaysia, pastikan ada bentuk tiga segi terhadap rekaan kereta ini.. berhati hatila dengan tipudaya mereka yang licik dan tak jemu jemu menyesatkan orang islam. :)

    ReplyDelete
  11. nanti mesti ada si bangang yang tak faham2 semua komen pasal illuminati n freemason kat atas adalah menganjing, lepas tu buat buat pandai nak kutuk konon dia tak percaya freemason.. memalukan betul

    ReplyDelete
  12. Ramainya lahanat2 freemason kat atas ni!!!

    ReplyDelete
  13. ahahaaha anjin sudah menyalak.. gong!! gong!! gong!!

    ReplyDelete
  14. john kassim: komen hang paling best stakat nih...tahniah pasai hang da ceriakan pagi aku nih....hahhaha

    awas!!! ini adalah agenda tersembunyi freemason dan illuminati yg bertujuan mnyesatkan anak bangsa kita dengan propaganda agar sentiasa kreatif mencipta yg baru dan meshraaaaaa alam......sila tgk video the arrival byk kali sampai muntah.....sekian..

    ReplyDelete
  15. lagi best dari kete yg obe bangge2 kan dari cine tu hahahahahaa

    ReplyDelete
  16. Kereta pintar, tetapi yang membeli / guna nanti yang bangang!
    Ada ke patut Toyota buat kereta bengap tahap cipan macam ni....Bodo

    ReplyDelete
  17. "this is fun vii..not a hum-drum-vee" - tony stark

    ReplyDelete
  18. autodrive still need GPS?

    ReplyDelete
  19. kalo kene tahan jpj maun kena saman cermin gelap.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails