Monday, 14 November 2011

Serius Cool - Motosikal Harley Davidson Berkuasa Jet (8 Gambar)


Rempit sebenar!


Anda mahukan Harley paling bad ass didunia? Jika ya sila bida untuk Harley Davidson dengan dua enjin jet ini di Ebay. Ia kini dijual dengan harga USD 25 000. Ianya motor custom made dengan rekabentuk berasakakan Harley model 1927. Saya harap David Teo akan beli motor ini dan letakkan dalam sekuel Adnan Sempit : Jet Edisyen untuk tayangan Hari Raya kelak







Laporan asal Ebay

21 comments:

  1. Suddenly, Back to the Future

    ReplyDelete
  2. haha, ekzos bsr sgt, sampai tongkat pon kene extend ke tepi

    ReplyDelete
  3. Stupid creation.

    There is a "jet turbine" bike already. The Y2K, its "powered" by the turbine bike not "propelled" by it. This creation is utter stupidity because once it gets to speed there is no way for you to control that power and steer it. All thats gonna be left of you is a skidmark on the road

    ReplyDelete
  4. basikal pun ada.
    btw, camno nak start?
    kna guna APU ka?

    ReplyDelete
  5. Kalau nak pergi ke alam barzakh, seswai sangat la moto nie. Hahaha.

    ReplyDelete
  6. thats a pulse jet. there is no way to control the power output it is either full power or no power at all.

    FYI, the pulse jet is the same engine used in the V1 rocket, germany used to bomb england during WW2. it is also knwon as the doodlebug.

    ReplyDelete
  7. Patut la dulu ade kes enjin jet hilang..haha. Pasang kat moto rupenye

    ReplyDelete
  8. @Amir Hamzah

    bwahahahahahahahaha

    ReplyDelete
  9. gua tengok enjin ni kecik besar kecik besar je.

    ReplyDelete
  10. perghhh....bad ass lvl 99

    ReplyDelete
  11. berfungsi ke enjin jet ni
    aku rasa ia lebih kpd seni dr speed

    ReplyDelete
  12. bangang betul spe yg buat moto ni, tak de sistem kawalan langsung untuk enjin....ciri keselamatan memang xde r....klu kowg tgk betul2, ade brek x?.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko tu yg bodohhh... name pon dh motor custom made... tu laa melancap jer ko tauu...

      Delete
  13. kalu race kat jalan parlimen nie peronda pun xdpt kejar,,hahaha

    ReplyDelete
  14. ekzos leh wat BBQ..NICE!!!

    ReplyDelete
  15. Disebabkan motor ni cop Harley Davidson maka Obepig tulis Serius Cool.. Cuba kalau motor ni cop Modenas Kriss aku boleh bet si babi ni mesti tulis Serius Bodoh..

    ReplyDelete
  16. Harley Davidson jadah apa ke ni?
    Buruk macam motor tahun 60an. Kuno.
    Gerenti tercabut skru & tayar jika di tunggang melebihi 150 km/j...
    Tak yakin langsung aku dengan ciri keselamatan dan mutu buatannya...
    Buat motobot selamat lah sikit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha anon seko ni mmg bodohhhh... ko ape tau bab motor...

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails