Saturday, 19 November 2011

Serius Kreatif - Seni Surealistik Senggama Minda Angelo Musco (12 Gambar)


Seni dari gambar tubuh manusia

Angelo Musco ialah seorang artis kelahiran Naples, Italy. Beliau menggunakan gambar ribuan manusia bebogel yang disusun menjadi hasil seni yang sungguh surreal. This is too awesome to comprehend.





Laporan asal BestBookmarks

27 comments:

  1. camne die buat nih ??

    ReplyDelete
  2. gaban x

    y u no say 1st?

    ReplyDelete
  3. ntah2 ade gambar obe dalam ramai2 tu..

    ReplyDelete
  4. gaban x

    y u no say 1st!

    ReplyDelete
  5. Ini haram. Dakyah songsang Yahudi, Iluminati dan Freemason. Ahli Freemason sering berbogel semasa perjumpaan di lodge mereka.

    ReplyDelete
  6. bodo la blogger ni duk suke mende2 camni...dah bogel tu haram la...

    ReplyDelete
  7. wonder juta2 org tu..laen2 org ke copy paste jer org2 tu..

    ReplyDelete
  8. Bodo le sape yg komen pasal blogger bodo suka benda2 mcm ni...dah ko pon tgk sama, sama jek tahap bodonya...

    ReplyDelete
  9. org yg komen suke kate org bodo tu bodo jugak...hahaha

    ReplyDelete
  10. come on dude! this is art!!! don't put your stupid comment here if you dont like!!!

    ReplyDelete
  11. 3 words: Sperms in action

    ReplyDelete
  12. damn!!

    It's hard to locate booby trap!!

    ReplyDelete
  13. haa itu diaa..
    haa fap 1 haa fap 2 fap fapp 3 fappp fappp 4 fapppp fappp fappp 5

    ReplyDelete
  14. you fap to this anon? pathetic internet first hand newfag potato smudges. get a life.

    ReplyDelete
  15. Just kidding btw...both comments above are mine. I am cute.

    ReplyDelete
  16. pergh megaporn

    ReplyDelete
  17. "bersatu teguh, bercerai xpe, ade lagi"
    itu yg ak nampak melalui karya itu~

    ReplyDelete
  18. semua babi pukimak anjing!!

    ReplyDelete
  19. this... reminds me a lot of Gantz manga

    ReplyDelete
  20. art? refer balik konsep seni menurut islam.menyedihkan

    ReplyDelete
  21. i too think it reminds me of Gantz..

    ReplyDelete
  22. Dalam masa kita mengutuk gambar ni..haramlah..jadahlah..pernahkah terlintas dalam kepala kamu; dalam keadaan beginilah aku,kamu,kau,kita semua akan dibangkitkan di MAHSYAR kelak TANPA seutas benang pun dibadan. Gambar itu memberi maksud yang manusia ni dalam ribuan, jutaan hanyalah seperti habuk berterbangan hina tanpa nilai...fikirkan kalau masih punya otak waras..
    p/S: anak muda akhir zaman dah tak boleh fikir; mencarut saja kerjaaan hari2

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails