Thursday, 24 November 2011

Serius LOL - Tahi Twitter Bakal Forever Alone


Lek lek la bro



Laporan asal Facebook

14 comments:

  1. Dia tengah ambik gambar awek di hujung bilik yg tengah buat poledance

    ReplyDelete
  2. Kaki2 zina sedang beromen depan khalayak....
    Macam anjing tengah beromen...

    ReplyDelete
  3. aku tau dier tgh tweet apa tu...

    "YEAAHHHH!! I GOT MY 1st KISS with si minah... FOREVER ALONE NO MORE..."

    pastu kantoi ngan awek tu...

    "HOW DARE U??"

    bakal FOREVER ALONE kembali.. hak hak..

    ReplyDelete
  4. Arghhh ini semua ajenda yahudi OBE THE ILLUMINATI dengan teknik photosop dia je. Sapa tengok gambar ni terus percaya pun mengong jugak.

    ReplyDelete
  5. alepridz hitam dan hodoh!ko buat lawak ke sial tak lawak sial,menyampah tengok muka ko.dah la hodoh hitam macam babi.fuck off anjing hitam

    ReplyDelete
  6. fuck alepridz. muka hitam mcm konek obe.

    konek obe kecik, kesian mean tak puas nanti.

    ReplyDelete
  7. I don't get it?

    ReplyDelete
  8. kesian alepridz si hodoh buat lawak.guys i wanna ask whos in here think his joke funny? dah gila dah budak hitam tu.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails