Thursday, 24 November 2011

Serius Bodoh - Bila Bibir Dicocok Silicon 10 Kali (6 Gambar)


Bangang!


This is dumb! Kristina Rei (22) dari St Petersburg Russia menghabiskan lebih RM20 000 bagi mendapatkan bibir besar macam dubur baboon. Beliau yang mula melalukukan suntikan silikon kedalam bibir sejak berusia 17 tahun masih belum berpuas hati dengan bibir beliau dan bercadang menyuntik lebih banyak silicon supaya ianya lebih besar. Setakat ini beliau sudah melakukan 10 suntikan. Beliau menyuntik bibir menjadi besar kerana mahu kelihatan seperti karakter kartun Jessica Rabbit. Kristina juga berkata selepas beliau sudah berpuas hati dengan bibir beliau akan membesarkan buah dada pula. Note to ponder. Isnt Jessica Rabbit notorious for her bewbs and not her lips? So why the hell did Kristina did her lips first and not the bewbs? Bodoh!




Laporan asal DM

40 comments:

  1. ROSMAH BIG MAMA24 November 2011 07:25

    minum kopi cecah biskut ping pong

    ReplyDelete
  2. mak aih... lipstik pakai skali je confirm habis !!!

    ReplyDelete
  3. Ikah: dia tak pakai lipstik..pakai water color je..haha...

    ReplyDelete
  4. why??????asalnya dia cantik

    ReplyDelete
  5. SERIUS BODOH

    Only stupid guy wife her.

    ReplyDelete
  6. 100 injections la obe...bukan 10..

    ReplyDelete
  7. she's cute without that terrible lips..such a waste...if you wanna do her, cover her mouth with ducktape

    ReplyDelete
  8. Nasib baik orang Russia yg buat, ada gak nampak lawa dia lagi sikit..
    Kalau awek Indon yg buat benda alah ni, hancur beb!!
    ~Anti Indon~

    ReplyDelete
  9. bibir asal dia mcm vanessa hudgens..dh cukup cantik dh..aduuhhh! what a waste???
    -SHA

    ReplyDelete
  10. Mesti dia rasa bangga giler kan.walhal org tgk dah mcm ape ntah.

    ReplyDelete
  11. mulut die macam jubo lembu kene buasir daaa...

    ReplyDelete
  12. bapak besar macam bontot babi la..

    ReplyDelete
  13. hihihi sekil photosop obe the illuminati yang tak berapa nak menjadi. Udah mcm sial je ajenda yahudi obe ni.

    ReplyDelete
  14. bodoh yang amat! dah cukup cantik dah sial memula. ni lah dia orang tak geti bersyukur :3

    ReplyDelete
  15. apa yg dia dpt?
    cantik?
    mmm serupa itik ada la

    ReplyDelete
  16. aku lebih rela cium obe dari cium minah ni walau pun boob dia gadang.haha

    ReplyDelete
  17. kne sengat tebuan

    ReplyDelete
  18. mcm muke OBE!!!!! HAHAHAHAAHAHAHH!!!!!

    ReplyDelete
  19. Wei.. x lawak wei...
    tgh bayangkan kalau dia BJ, mesti mcm kita pakai toilet pump. Hahahahaha

    ReplyDelete
  20. blowjob besh nie haha

    ReplyDelete
  21. pic yg first tu dah cukup comey dah tu...

    ReplyDelete
  22. waaa ni bibir ke cipap ni

    ReplyDelete
  23. nila manusia, slalu tak puas hati ape yg dh ade. bukannya mulut dia teruk pn smpai nak surgery/silikon etc etc... kesian, maybe nak tiru sngt angelina jolie.

    ReplyDelete
  24. what is in her mind??
    its kinda look like betty cartoon tuh.or betty cartoon look better way than this? :)

    ReplyDelete
  25. ish merepek. kalau tak dah lawa gila dia.

    ReplyDelete
  26. pengembala kambeng25 November 2011 22:52

    no purpose

    ReplyDelete
  27. ngahaha... lawak siot bibir dia... dah mcm bibir bengkak je...

    ReplyDelete
  28. Nak tiru bibir seksi jadi macam artis Angelina Jolie, akhir nya jadi bibir anjing liar jokey...ha ha ha.

    Inilah akibat tak tahu bersyukur dengan nikmat anugerah Allah. Buat semata2 kerana nafsu seks.
    Allah! Tapi mereka tak percaya pada Allah, macamana ni?

    ReplyDelete
  29. hodoh tahap gaban, boleh taok hanger baju kat bibir dia tu :p

    ReplyDelete
  30. muke cun syg gile doll

    ReplyDelete
  31. mcm kene giget tebuan jer.. huhu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails