Saturday, 26 November 2011

Serius WTF - Askar USA Bunuh Kambing Dengan Kayu Besbol Di Iraq


DEFUQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ?

Semper Fi!



31 comments:

  1. Apa salah kambing itu sampai begitu sekali dibuatnya... sobsobsob

    ReplyDelete
  2. meh kambing je pon

    ReplyDelete
  3. Dengan binatang beranilah. Weak.

    ReplyDelete
  4. this is a reason why penyembelihan patut dilakukan cara islam..their way are so sick and cruelty for animal.

    Haziq Ghassanie

    ReplyDelete
  5. and jeff dunham makes a joke of arab n sheeps..

    ReplyDelete
  6. whattheeff? cuba kalau dia yang kena pukul dengan kayu baseball. ishh

    ReplyDelete
  7. Whatever it is..this is bullshit!!

    ReplyDelete
  8. It's not in Iraq,

    "According to news agencies and the source data, this footage was recorded in AFGHANISTAN on the first day of Eid al-Adha (06 Nov 2011)".

    ReplyDelete
  9. Kalau member peta2 tgk ni, habis dorang kena pkul mcm tu gak. haha

    ReplyDelete
  10. semper fi is for marines dude

    ReplyDelete
  11. dorg mcm hina islam je..kambing kan adalah salah atu binatang kesayangan rasulullah s.a.w..bodoh punya org!!

    ReplyDelete
  12. kenapa mesti kambing.
    kan lebih afdal ganti dengan haiwan lain.
    pemimpin negara yang makan rasuah misalnya.

    ReplyDelete
  13. gaban giler orang2 nih! patutnye kambing yg pukul dorang!

    ReplyDelete
  14. ROSMAH BIG MAMA26 November 2011 20:47

    i hope that was rosmah big mama after PRU 13

    ReplyDelete
  15. sapa baca akbar hari ni? rakyat iraq dah pandai layan rap, buat tatu..
    freemasonic dah berjaya di iraq

    ReplyDelete
  16. berdasarkan temuramah..Lt. Hobbes dan Sg. Kurt berkata "ini merupakan penentangan terhadap satu permainan komputer yang makin popular pada masa kini...permainan itu mengajar anak-anak muda supaya bertindak kejam terhadap binatang kesayangan kami, iaitu babi, yang diserang menggunakan burung2 yang sedang marah"...

    tindakan mereka ini merupakan signifikan terhadap cara permainan itu dimainkan

    ReplyDelete
  17. anon 20:08
    kau ni tengah memandai-mandai ye?
    tak pernah aku dengar hadis-- kambing binatang kesayangan Nabi. Nabi pernah gembala kambing, ye. Sayang kambing...? tak pernah orang rekod pun. Bab libat Nabi jangan pandai-pandai beb.

    ReplyDelete
  18. sedih..'cos langsung xde humanity...

    ReplyDelete
  19. sokong anon 03:55

    ReplyDelete
  20. must be the bear jew from inglurious basterds! hahaha!

    ReplyDelete
  21. keren nya maling sia masih maling.

    ReplyDelete
  22. indon babi bermaharajalela di page obe!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  23. karen nya sjabrhu dari indogsial tetap bangang dan bodoh...

    ReplyDelete
  24. babi puak2 ni..

    ReplyDelete
  25. memang celaka punya askar... tunggu la dah mampos...jadi kayu api lagi pedih

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails