Saturday, 26 November 2011

Serius - Paderi Mengatakan Yoga dan Harry Potter Berunsur Iblis

LOL Salibnistas!

Gabriele Amorth (86) ketua paderi yang mengubati kerasukan bagi Vatican hari ini mengatakan Yoga dan Harry Potter adalah berunsur iblis. Beliuau yang juga merupakan Presiden Tehormat Persatuan Pengubat Kerasukan Antarabangsa (International Exorcist Association) mengatakan Yoga berunsur iblis kerana ianya berasal dari agama Hindu yang mempercayai akan kewujudan kehidupan semula. Ini bertentangan dengan ajaran Jesus

Beliau juga mengutuk buku Harry Potter nukilan J K Rowling yang menurut beliau merupakan jarum halus yang cuba memperkenalkan ajaran sihir dan ilmu hitam kepada anak-anak kecil. ini bukanlah kali pertama Father Amorth mengeluarkan kenyataan butthurt. Sejak dilantik menjadi ketua pengubat kerasukan oleh Vatican, beliau pernah menyelar kepercayaan Zen, teknik pengubatan dari Timur dan amalan meditasi yang juga dikatakan beliau alatan yang digunakan Iblis Lakanatullah untuk menyesatkan umat Kristian Katolik dunia.

Kenyataan terkini Father Amorth dikecam hebat pengamal Yoga di Itali. This reminds me of our own Yoga is haram hoo hah a few years back. Sekarang orang dah lupa dan ramai je orang Islam beryoga kembali. #LOL Satan 1 - 0 Salibnistas



Laporan asal Telegraph

19 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. @awek cun
    let's fapppp together....u cum..i cum..

    ReplyDelete
  3. Yeah... @awek cun, let's cum with me.

    ReplyDelete
  4. salibnistas?? hahaha.. kurang asam u obe. as a Christian i feel funny yet offended at the same time! XD

    ReplyDelete
  5. yoga tu haram bila kita bermeditasi untuk cari ketenangan abadi, kalau senam fizikal je tak apa..

    masalahnya ada obses yoga sampai kata leh ganti solat untuk cari ketenangan diri, kan ke haram tu.

    ReplyDelete
  6. I still remember got one linguistic claimed Harry Potter promotes drug abuse becasue apparently pot is another word for ganja! And people high on drugs can only imagine themselves flying on a broomstick Pfft!!!

    ReplyDelete
  7. WARNING!!!

    Facepalm overload....
    Self Destruction System Activated...
    Countdown 30 second until the destruction of humanity....
    29...
    28...
    27...

    ReplyDelete
  8. Lulz...Aku nak betulkn mind set org2 melayu nih...Suka baca sekerat pastu sebarkn...Yoga terbahagi kepada 3...Yoga yg di haramkan tu adalah Yoga khas utk persembahan kepada Dewa2 Hindu...Yoga Yadnya x silap aku nama dia...Klu yoga utk kesihatan tu x d haramkan..Got it?Read mother fucker,read...Or else you end up looking like an idiot talking big things to gain attention...

    ReplyDelete
  9. Aiya! I typed linguistic instead of linguist in my previous comment. My bad.

    ReplyDelete
  10. @awek cun sila post video anda sdg fap utk tatapan pembaca BS

    word verification: pasess (possess? how ironic)

    ReplyDelete
  11. oooo..Alrighty obe..

    Peeps, yoga is haram, no more okay??
    Tell all your family, friends DO NOT DO YOGA. ITS HARAM!!

    ReplyDelete
  12. kafir pun tahu yoga haram, orang islam buat yoga dihalalkan

    terbaik

    ReplyDelete
  13. like to make fun of religion eh?

    i want to see u laughing when the time comes

    hahak

    ReplyDelete
  14. bagi la pak paderi ni sorang awek... kasi dia kawin ke mengesex ke...kesian pulak aku tengok...tua2 pun tak bleh pikir elok2...

    ReplyDelete
  15. salibnistas win

    ReplyDelete
  16. suka perempuan fap..28 November 2011 12:19

    jangan fap kat sini awek cunn....plz cum to my room...i wont do anythin..juz to make u sweat..hahaha...*snoop dogg*

    nak tau tak..? fap = melancap..
    LOLOLOLOLOL.....!!!!

    ReplyDelete
  17. uke2. my bad tulis fap. sory2.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails