Wednesday 23 November 2011

Serius Konsep - Concept Art Filem Captain America Oleh Daniel Simon (15 Gambar)


Cool beans!

Daniel Simon ialah seorang illustrator digital yang bertanggungjawab mereka semua kenderaan yang wujud didalam filem Captain America. Sebelum ini beliau mereka kenderaan dan feel filem Tron. Dibawah ialah beberapa lukisan konsep untuk filem Captain America yang dibuat oleh beliau. One word..... Awesome. Jika nak lagi lukisan beliau yang cool lawatilah laman web rasmi beliau disini






Laporan asal Daniel Simon

16 comments:

  1. pergh! aku 1st la syial!

    ReplyDelete
  2. ala, bila aku nak dapat 1st plak

    ReplyDelete
  3. kimak bagi gua first la cheebye

    ReplyDelete
  4. Pundek aku budget aku first!!!

    ReplyDelete
  5. one of d tank look like metal slug tank

    ReplyDelete
  6. Yeah~!! SEXcond..tak de org nak claim SEXcond so sah sah aku SEXcond..yeahh~~!! haha...nway..cool syialll~~

    ReplyDelete
  7. kereta dan kapal selam dalam filem The League of Extraordinary Gentlemen sapa plak yg reka ob bijak pandai?

    ReplyDelete
  8. aku annoyed tgk muka alepridz...hodoh dan hitam sgt...then every post kat blog ni dia ada, atas skali pulak tu...patutla ramai menyampah tgk dia...sore loser yang hodoh hitam legap..bajet cool la gambar mcm tu....pukul mak dia!

    ReplyDelete
  9. nurzarina mustaffa said23 November 2011 at 21:49

    FIRST FIRST FIRST!!! F U C K ! F U C K ! F U C K ! F U C K ! F U C K ! F U C K ! F U C K ! F U C K ! F U C K ! F U C K ! UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete
  10. tapi citer dia taklah sehebat design dia

    ReplyDelete
  11. kapal dan kereta dalam league of extraordinary gentlemen bukan ke kononnya di cipta oleh the lagendary Captain Nemo?

    Obe,buat lah sinopsis pasal captain nemo gak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails