Friday 25 November 2011

Serius Cute - Kucing Buta Bermain Dengan Bola


Blind Neko...



34 comments:

  1. Gila sedih! Comel gak la... somehow.

    ReplyDelete
  2. cis, obe pagi2 buat aku touching. hahaha!

    ReplyDelete
  3. 1st... btw sedih gak la..

    ReplyDelete
  4. I would love to have her!

    ReplyDelete
  5. Eh kenape mata aku berair ni?
    La bilik aku banyak habuk rupenye..
    Kemas bilik jap...

    ReplyDelete
  6. Must control macho, do not wants watery eyes in front of students :(

    ReplyDelete
  7. ciss!!! i see 9 fucker yang pura-pura sayang kucing...tengok lam video cakap la taching bagai..bila kat luat korang sepak jer kucing tuh...bape ekor diantara korang yang sanggup bagi makan kucing bila dia merayu-rayu korang kat kedai makan?huh?bape orang yang sanggup?sume pakat sepak jer kucing tu....dasar manusia hipokrit...

    ReplyDelete
  8. touching dowh.. lembut jugak hati aku rupenye...

    ReplyDelete
  9. tengok video kucing pun nak mengamuk2?

    tak patut tak patut

    ReplyDelete
  10. @Anon

    Apa ko merepek ni?Dh mkn ubat blum?

    ReplyDelete
  11. must...stop...watching....*watery eyes**

    ReplyDelete
  12. touching nya video ni..oskar yg lucky dpt adopter.unlike kucing2 lain yg masih byk terbiar.

    ReplyDelete
  13. kekuranagan keupayaan tidak menghalang anda untuk menikmati hidup ini seperti makhluk sempurna yang lain...peaceee salam jumaat..=)))

    ReplyDelete
  14. dear Anon Jilaka 11:19

    aku! aku bagi makan stray cat.
    even ada yg aku amek bawak balik n bela.
    kau apsal?
    kenapa guna anon kalau berani kerana benar?
    aku nak tengok link kau yang suka sumpah seranah orang xtentu pasal.

    ReplyDelete
  15. ini bkn serius cute..ini serius tacing.sape x tacing hati batu mcm anon 11.19.

    ReplyDelete
  16. hahaha..ader maderfaker yang sakit jubo..hahaha..obe,ko tolong kasik krim jubo pade diorang..aku belanja...hahahahahaha....

    wei si anon tu kutuk mangkuk hayun yang konon bila tayang video cakap sayang,bila kat luar lain la plak..g sepak terajang kucing tuh...cisss dasar x faham bahasa....

    kalau ko sayang kucing bila tengok video then kat luar pun sama maka ko tidak termasuk dalam golongan yang yang si anon 11:19 tu maksudkan...... use the brain you fucktard....

    ko do kutuk dier bukan dia kisah pun....kalau dia jenis hanjing pun bukan korang tau...shiittttt

    buat letih mak ayah anta p sekolah jer......

    ReplyDelete
  17. Banyak gak manusia yg budiman. Pas ni makin banyak la KKU yg minta makanan dari meja ke meja

    ReplyDelete
  18. so cute yet so sad, i would like to adopt one if i could.

    ReplyDelete
  19. patut bwk kucing ni g jumpa doraemon mintak brg dari poket ajaib dia..habis cerita..

    semua org babi!

    chow!

    ReplyDelete
  20. ah melayu..semua macam babi..hail japanese!!!

    ReplyDelete
  21. @taik suci obe

    aku lebih rela bg KKU makan dr bagi org yg bukan OKU yg mintak duit/makan dr customer restoran, pastu tak trima kasih pun. Dah la tak OKU, patut gi cari keje la ape pn, janji keje.

    ReplyDelete
  22. sedih sket tgk die awl2...tp bile men bola tu serius cute mcm kucing2 len..
    What can I say it's the nature of cat to be cute^^

    ReplyDelete
  23. terer kan kucing..even buta tp xnpk cm buta..bleh je die spot bola tu katne..laju je.

    ReplyDelete
  24. damn! i cried watching this.

    on a side note, binatang tak merasakan kekurangan fizikal mereka macam manusia rasa. mereka guna apa yang ada pada diri dan cepat membiasakan diri. kita boleh belajar kecekalan binatang dalam menghadapi kekurangan hidup.

    ReplyDelete
  25. sukati aku ah.
    bapak aku kot bukan bapak kau anta aku g sekolah.

    ReplyDelete
  26. penah ade kucing gini.... mmg best n sgt kagum ngan die..kdg2 kelakar gak bla die jln abih sume brg die lggr..huhu..tp kejap je dlm 2thn, Allah lg sygkan die.. :((

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails