Wednesday, 16 November 2011

Serius LOL - Lagi Trailer Filem Ghana Yang WTFBBQ


Twa twa twa twelve oclock!



35 comments:

  1. Obefiend Weiland16 November 2011 00:04

    FIRST~~hahahaha

    ReplyDelete
  2. INI AKAN MENJEJASKAN SIVAJI THE BOSS!!

    ReplyDelete
  3. Apsal cam mamat Crysis je lol

    ReplyDelete
  4. your manhood have been removed???wtf is diz?

    ReplyDelete
  5. watching this short trailer doesnt do justice to the movie. i wanna watch the whole show.

    ReplyDelete
  6. Penampilan pertama Amir Raja Lawak, i'm sorry

    ReplyDelete
  7. hnggh...tergelak bila nak tengok trailer lolwut nih...oh wait...kenapa ada orang pakai nanosuit ada kat dlm citer nie?!...

    ReplyDelete
  8. ramires. balloteli. adebayor. aku yakin movie ni pecah panggung.

    ReplyDelete
  9. macam Gii-Joe

    cool kepala bapak die!

    ReplyDelete
  10. Ini agenda Yahudi untuk memesongkan umat Islam dari landasan yagn sebenar. Terlalu banyak adegan tahyul ditunjukkan.

    ReplyDelete
  11. ok...
    ini sgt bedekah...
    skng bru aku respek cicak man...kah kah kah...

    ReplyDelete
  12. Wawawawawaaaaarrrrggghhhhh!!!!!!! Wawawawawawawaaaaarrrgghhhhhhh!!!!!! Wawawawawawaaaarrrggghhhhhhhh!!!!!.... Wawawawadeeefffuuukkkkk???!!!!!

    ReplyDelete
  13. where can i download fullmovie?

    ReplyDelete
  14. Alcatraz dlm game Crysis 2 pon ada jugak. FUCkin WiNNNN

    ReplyDelete
  15. sekali lagi agenda illuminati telah berjaya mempengaruhi fikiran manusia bukan sahaja di malaysia, malahan di ghana melalui permainan video seperti crysis, sekali gus berjaya menerapkan unsur2 tahyul dalam filem2 yang diterbitkan

    ReplyDelete
  16. akhrnye amir raja lawak berjaye muncul di layar perak..berkat pengaruh freemason & sagna

    ReplyDelete
  17. itu.. itu kan lauren prophet dlm game crysis ... lol

    ReplyDelete
  18. Apahal semua muka pelakon hampir sama?

    Apahal main selak-selak baju tayang bom?

    Memang LOL habis!

    ReplyDelete
  19. Still better than 99% of the Malay movies out there

    ReplyDelete
  20. aksi2 di kawasan yang sama. kawasan rumah plak tu.

    ReplyDelete
  21. muka pelakon dia boleh dilihat bersepah di sekitar subang jaya dan bandar kinrara... tersangatlah meriah... hahahahaha...

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. 0:38 - aksi mengelak "missile" tak tercapai oleh akal ku

    ReplyDelete
  24. TWE TWE TWELVE O'CLOCK!! ONEEE...TWO AND THREE!!

    ReplyDelete
  25. should stick to porn la. use your big dicks like u did with our malaysian girls sampai sanggup jadi keldai dadah. once u go black, u never go back. ha ha.

    ReplyDelete
  26. http://www.youtube.com/watch?v=U6A1X14cahI&feature=player_embedded#!


    devil may cry ghana pon ada gak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails