Sunday, 8 July 2012

Serius Cool - Kasut Tinggi Cetakan 3D (9 Gambar)


Nice!

Pencetak 3 dimensi selalunya digunakan untuk rapid prototyping. Prototaip dapat dihasilkan dengan cepat dan anda boleh melihat sendiri sama ada barangan yang direka didalam komputer kelihatan hensem di dunia sebenar. Teknologi pencetak 3D bukanlah baru tetapi hanya baru-baru ini mesin pencetaknya menjadi lebih mampu milik dan digunakan dengan lebih meluas. Janina Allyne seorang pereka kasut menghasilkan 3 pasang kasut unik yang dihasilkan 100% menggunakan pencetak 3D. Rekaan beliau terlalu kompleks untuk dihasilkan secara konvensional. Cool beans! Nampak macam kasut Xenomorph!







Laporan asal Core77

13 comments:

  1. kasut tumit milek sarah kerrigan

    ReplyDelete
  2. jangan nak promote blog anda disini macam si lahabau princeofnoob tu buat..nak publisiti murahan..to awek2 pon sama..konon2 nak komen manja2 sebab nak carik publisiti murahan jugak..ptuihhhhh..aku lebih suka komen 1st@pertama dari sampah2 nak carik publisiti and promote blog..

    ReplyDelete
  3. asal aku tgk, rasa geli? aku tengah brekpes ooiii...xlalu dah...urgghh

    ReplyDelete
  4. tak mungkin dipakai =p

    ReplyDelete
  5. ini adalah kasut tinggi tahun 2106 yang telah dibawa oleh pengembara masa perempuan dari tahun tu... dia kalau boleh nak bagi semua pakaian dia kat tahun ni tapi xdapat sebab pakaian wanita tahun 2106 adalah kasut ini sahaja... if u know what i mean...

    blog oh baju wanita futuristik yang seksi

    ReplyDelete
  6. cantik la kasut yg 1st tu..tp heels dia mcm mencurigakan je..x patah ke kalo dh halus bebenor dihujungnye~~

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails