Tuesday, 31 July 2012

Serius LOL - Teknik Untuk Membalas Dendam Pemandu Kereta Yang Keji


Do This!

RAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEEEEEE JUSTICEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!



20 comments:

  1. igt nk makan ketapi da td..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Delete
  2. Replies
    1. The only thing missing is The Trololol song playing on the radio.

      Delete
  3. aku nak kereta noob pas ni aku nak wat camtu jugak.

    ReplyDelete
  4. haha..kalau buat kat kl nie best.. aku geram time org potong line time jem

    ReplyDelete
  5. bodo la kalu sume ego camni...takat x bg masuk nk rage. bodo. dh org tu x bg..duduk je la blkg...nk emo2 apesal..

    ni keje org arab babi la ni.

    bodoh. bodoh. bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1st kenapa nak membabi kan org arab?

      2nd org arab langsung xde kaitan dgn video kat atas tu... kan dah tulis russian road rage revenge...

      3rd dok memperbodohkan org tak ke rasa terkena pada diri sendiri balik?

      Delete
    2. @ska belanja bangang dia. nak buat acanooo~

      Delete
    3. nie bukan mamat nie je bodo...ngan mak bapak dye bodo...

      Delete
  6. takde kene mngena dgn arab pon

    ReplyDelete
  7. membalas dendam kereta yg keji?
    sape yg keji sebenarnye ni?

    ReplyDelete
  8. kat mana nih??? mesti perempuan yg drive kete sedan tuh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails