Friday 20 July 2012

Serius Sadis - Cubaan Bunuh Diri Di China Berakhir Tragis (7 Gambar)


Sadis


Selalunya bila ada orang mahu membunuh diri pihak polis akan menghantar negotiator untuk memujuk mereka supaya tidak menDARWINkan diri mereka. Di Changhsa seorang lelaki yang hanya dikenalai sebanagi Chen (41) mengungut untuk membunuh diri. Menurut laporan media China, Chen nekad membunuh diri kerana tidak puas hati dengan pampasan yang diterima akibat sebuah kemalangan. Pasal tak puas hati pampasanpun sanggup nak bunuh diri. Beliau terus ke sebuah jambatan dan mahu melompat. Orang ramai segera menalefon polis dan selama empat jam pihak polis cuba memujuk beliau untuk turun dengan selamat. Malangnya dalam kes ini tiada happy ending,. Walaupun puas dipujuk Chen akhirnya melompat dan meninggal dunia walalupun diberikan bantuan kecemasan. Pihak netizen China marah dengan pihak polis kerana tidak menyediakan beg udara selama 4 jam mereka memujuk Chen. Pihak polis juga dipersalahkan kerana dikatakan tidak serius dalam cubaan memujuk lelaki ini. Me? Personally I don't think you can blame the police here.

Protip kepada anda semua.Jika mahu bunuh diri just fucking jump. Tak payah buat drama swasta selama berjam-jam dan mengakibatkan kesesakan lalulintas. Protip no 2 ialah kalau nak bunuh diri at least make the reason logical. Kalau setakat tak puas hati pampasan akibat kemalangan buat apa? Pointless! Oh protip terakhir, Kalau nak bunuh diri sila ke Belgium. At least di Belgium organ anda boleh didermakan kepada orang yang masih hidup dan memerlukan organ yang anda tak mahu. In the end everybody win.

In B4 sila terjun KBMall..





Laporan asal ChinaSmack

8 comments:

  1. betul! kalau nak terjun, just jump and make it fast yaa...

    ReplyDelete
  2. mohon jangan selamatkan orang yang nak bunuh diri, kalau orang tu selamat nanti mereka akan saman orang yang selamatkan mereka kerana menghalang mereka dari bunuh diri

    blog oh awek hot bunuh diri kerana frust cinta

    ReplyDelete
  3. WOw... Street art yang awesome... at pic #6

    ReplyDelete
  4. Korang kene faham, psikological ada dua jenis bunuh diri. Attempted suicide ni jenis yang KB Mall tuh, nak bunuh diri, tapi just nak perhatian sebab protest on something. Yang kedua suicide, macam budak uni sabah tu dulu. Dia tak nak popular, nekad jer.

    Pakcik ni, kira keisan lah.

    ReplyDelete
  5. "Protip no 2 ialah kalau nak bunuh diri at least make the reason logical"

    There is not logic reason to self killing.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails