Thursday, 19 July 2012

Serius LOL - Video Nasyid Paling LULZ


Defu!

Shitstorm comment in 3,2,1,,,,,,,,,,,,,

Thanks
@fem_muzzammil for the lulz



21 comments:

  1. 1st nasyid same2 haha

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. kau ke yg komen gemuk kt tandas semua tu?
      laa...jenis yg kalau uhuk* laki kiut miut takper ke...?
      Apsal tak bagitau awal.......

      Delete
  3. .... @@ rse nk tmpa2 ew..knape3!!!!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. dulu kampung kami pn begitu juga,dgn membuat rondaan kami dpt tngkap depa dgn bntuan polis

      Delete
  5. haha.... aku sungkit gak lobang idung budak2 neh nanti... haha

    ReplyDelete
  6. x bengang tpi rasa nk pelempang sorg2..

    ReplyDelete
  7. Helo..assalammualaikum Ustaz Azhar..macammana nak sembahyang istikharah..oo..susah ustaz..jadi lelaki macho macam mael lambong ni..insyaallah..saya mandi hadas malam ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahah, cite cam noharom jewk, pening aq, dier jadi pelawak jewk da ok da, tak best watak dier dlm cite tuh, deng

      Delete
  8. aku suka 3 video budak2 ni..
    dia nyanyi beribu sesalan, dimana dimana dan lagu raya apantah...gila lawak budak bertiga ni

    ReplyDelete
  9. ni jantan ke betina...kalau jantan bley gak nak rembat kepala diorng

    ReplyDelete
  10. Hmm apa menatang ni. Drag + islamik? Sgt2 bodoh.

    ReplyDelete
  11. pakaian yang khusus untuk lelaki tidak boleh dipakai oleh wanita, begitu juga sebaliknya. Rasulullah SAW mengingatkan hal ini dengan tegas menerusi sabdanya yang bermaksud: "Allah mengutuk wanita yang meniru pakaian dan sikap lelaki, dan lelaki yang meniru pakaian dan sikap perempuan." (Bukhari dan Muslim)
    Baginda juga bersabda bermaksud: "Allah melaknat lelaki berpakaian wanita dan wanita berpakaian lelaki." ?(Abu Daud dan Al-Hakim).

    ReplyDelete
  12. xde yg klaka nyer..dh wt prangai bodoh cmni, memalukan umat..harap sedar cpt sblm liang lahat panggil

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails