Tuesday, 31 July 2012

Serius LOL - Majlis Iftar Paling Tidak Syaria Compliant


Bellypalmed?

LMAO..... rosak......rosak. Inilah agenda Illuminati sebenar. #LULZ




Laporan asal Twitter @SyafiqNawi

18 comments:

  1. takpe lepas iftar leh fapping.

    ReplyDelete
  2. kat mane nie? latar belakang mcm ada burung kenyalang..di negeri akukah itu?

    ReplyDelete
  3. perghhh..mau terbatal puasa kala nak berbuka...

    ReplyDelete
  4. baik buat pertandingan fap time buka puasa...lg puas...bongok

    ReplyDelete
  5. apasal blur + gambar tak blur, tunjuk kat page depan. selalu kena klik 'berita penuh' baru nampak gambar tak blur.
    Hahaha...silap lagi. (tapi nnti ada orng cover, sengaja tu...macam kes typo la....hahaha..jeeelattt....)

    ReplyDelete
  6. buka puasa = iftar
    iftar...bunyi Arabiyyun.
    kena buat majlis berunsur Arabiyyun.
    Belly dance = Arabiyyun.
    = boleh masuk majlis iftar sebab drpd Arabiyyun.

    sound legit.

    ReplyDelete
  7. astaghfirullah apa nak jadi dgn hamba2Mu ini... majlis buka puasa dok tarian gelek pulak. budaya mana mereka pakai ni???

    btw syafiq nawi tu penulis tamu kat ADB tu kan

    ReplyDelete
  8. what the fish??? ha ha ha...hancusss...

    ReplyDelete
  9. yeahhh janji ditepati wakakakak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails