Thursday, 26 July 2012

Serius Cool - Mansory Lamborghini Aventador LP700-4 Carbonado (9 Gambar)


Masonry kembali

So anda mampu membeli Lamborghini Aventador LP700-4 tetapi bosan kerana rakan kerabat lain juga mempunyai kereta yang sama? Anda kemudian membeli Mansory Lamborghini Aventador LP700-4 tetapi anda tak berpuas hati kerana ianay masih belum cukup gentain fiber. Apa kata anda beli sajaa Mansory Carbonado. Ianya Masonsy Lambo biasa yang diberikan kemasan gentian karbon sehingga overdose. Selain daripada itu enjin Mansory Aventador ini juga diubah suai bagi memeberikan 754 kuasa kuda dan kelanjuan maksimum 355 kmh! Vroom!





Laporan asal Mansory

7 comments:

  1. Replies
    1. Oppsss... 1st.. Haha

      Delete
  2. oh tunku ismail musti memiliki nya! harap2 lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. konpem esok kau kene tahanan reman mcm ungkel moffin tu hahahaha raya dlm lokap ko nanti

      Delete
  3. ayak kalau time parking tak bagi duit kat mat pet yg jaga parking tu rm2 alamat koyak ar fiber tu kene toreh

    ReplyDelete
  4. booking cepat.. boleh bawak jalan2 pagi raya nanti

    ReplyDelete
  5. kalau pr menang pru13 harga kereta turun aku dah beli dah kereta ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails