Monday, 30 July 2012

Serius - Gambar Paling Menginsafkan Ramadan Ini


Allah! Manlytears

Semoga.................. diberi balasan syurga. Anak yang sangat......soleh

Thanks @Maskawaih for the find





Laporan asal KhilafahCom


15 comments:

  1. bagusnya dapat pergi umrah/haji dengan ayah :')

    ReplyDelete
  2. Ya Allah hensemnya!!! Cair aku tengok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Allah betul la, hensem gile bapak dia..

      Delete
    2. best trolling..obe should give him award

      Delete
  3. cuba bayangkan korang berada kat tempat bapak tu, adakah korang rasa anak2 korang akan menjaga korang mcm tu bila korang dah tua dan sakit?

    cuba bayangkan pula korang berada kat tempat anak tu, adakah korang sanggup menjaga mak bapak korang mcm tu bila mereka dah tua dan sakit?

    fikir2kan dan selamat beramal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tahu tapak sulaiman tak ada bapak, sebab ko terhasil dari belahan dedua. So..kau jangan nak touching sgt dgn gambar ni. hahahahahaaha!!

      Delete
    2. belahan dedua~ hahahaha~

      Delete
  4. Semoga kita semua dpt pergi Mekah ngan Madinah satu hari nanti. Amin

    ReplyDelete
  5. hensemmnyaaa....tp bole tgk lagi 30yrs in advance kehensemannya LOLLLL...

    #hensem yg korg tgk?.....yes AKHLAK dia hensem bangat!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails