Tuesday 31 July 2012

Serius Raya - Ucapan UNDERSEA 2012 : #3 (5 Gambar)


Serius......

Selamat berpuasa kepada semua pembaca Blogserius yang beragama Islam. Semoga membaca Blogserius tidak menyebabkan pahala puasa anda berkurangan. Hari ini mari kita tengok 5 ucapan Undersea dari pembaca Blogerius. Masih ada ruang dan masa untuk anda hantarkan ucapan anda ke Blogserius. Seperti biasa ingatlah format yang kami tetapkan. Gambar kalau boleh beformat JPG dengan lebar tidak melebihi 600 pixel. Kemudian nyatakan nama anda, ucapan ditujukan kepada siapa dan text ucapan anda itu sendiri. Hantarkan ke alamat emel dibawah




DARI : Kami mantan persatuan gangster SMTT

UCAPAN : Selamat Berpuasa pasal raya lambat lagi kepada semua yg pernah kami buli zaman muda2 dulu. Tak lupa juga kepada 2 individu yg paling anti dgn persatuan kami iaitu Cikgu Madi "forehead" dan Cikgu Azhar janggut.Kepada Cikgu "forehead" tlg jangan buat lg benda2 pelik raya tahun ni. Tak pernah dibuat org makan lemang cecah sos cili.Kepada Cikgu janggut pulak, kepala plug motor cikgu masih ada dlm simpanan kami. Buat kenangan, hehe.

Oh ya, kami sekarang dah makin gangster. Semua anggota kami dah jadi Taiko persatuan marhaban kolej masing2. Jgn berani nak main2 dgn kami. Songkok tukang masak adalah trend terkini kami. Saja nak bagitau. Kbai.

p/s - Abg Long Apex sorang je yang katanya dah insaf dalam kalangan anggota kami. Dengar kata asyik keluar-masuk Danok je kebelakangan ni. Keluar berdakwah mungkin.




DARI : Sara @ Kuching

UCAPAN
:
Kehadapan family di Penang, mohon maaf kerana tidak dapat pulang beraya di tanah air sebab suami African saya, N!xau bin Abdullah cakap tahun ni turn raya rumah dia.selamat hari raya, Maaf zahir batin..




DARI
: Farhan Jamal. MC222, Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media, UiTM Amsterdam, Netherlands.

UCAPAN : Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin kepada keluarga yang berada di Malaysia, rakan2 (Haikal, Fawaz, Rafiq, Eddy, Fares, Yang, Zarif, Hafiz, Wawa, Zaty, Munira, Atiqah R, Reen LJ, Atikah S, Hatty, Ayuni, Marlia, Aina, Fifah, Mimi, Anis) . Tidak lupa kepada kelas sebelah, MC22S2A. Juga kepada Bapa Transformasi 1Malaysia, DS Najib kerana memberi Baucer Buku 1Malaysia. Walaupun kami di Bandar Rumah Merah dan Ganja, DS Najib prihatin kepada keperluan kami. Pastu, terima kasih kat emak yang hantarkan 2 balang biskut cornflakes dengan 2 balang biskut semperit. Lagi sekali, Selamat Hari Raya, Maaf Zahir dan Batin. :)




DARI
: Wan Joko Susanto, Malik Irwansyah, Pok A , Paiz (tukang gambar) . Lampung, Sumatera Selatan, Indonesia

KEPADA
: Dato Seri najib razak, Dato Seri Anwar ibrahim,

UCAPAN
: Selamat hari raya. x mau gaduh-gaduh k.. lepas raya ni debat ye




DARI : Budak2 'Undersea' yg selalu didiskriminasi oleh suratkhabar arus perdana yg lg pentingkan budak2 'oversea'..

KEPADA : Semua pembaca Blogserius (termasuk lah family kitaorang,serius tak tipu)


LOKASI : Latitud 1°33'37.08"N, Longitud 103°38'13.41"E


UCAPAN : Terima kasih Obe!!!..Selamat Hari Raya Adilifitri Maaf Zahir
Batin kepada mak ayah rakan taulan dan sape2 jela yg kenal muka2 group 3D Measurement Research Lab UTM dalam gambar ni..kitorang dah fedup hantar Ucapan selamat hari raya tapi di reject oleh Berita Hairan dan
yang sama waktu dengannya..Korang dekat Oversea jangan jelous kami masuk Blogserius..setakat suratkabar tu ape kelas hahaha..buat bungkus nasi lemak je..

8 comments:

  1. alhamdulillah first. berkat ramadhan

    ReplyDelete
  2. kehadapan awek2 cun kat gambar2 tu mohon bagi nombor telefon kepada abang Noob

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau boleh beserta gambar bogel. yang gemuk tak mahu!

      Delete
    2. Ronalbi sangat berterus terang.. haha!!

      Delete
  3. kpd 1st & 2nd..korg x gi terawikh ke?

    ReplyDelete
  4. shit..knape awek2 UiTM lawa2 belake??
    U aku nk jmpe yg lawa2 pon payah..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails