Thursday, 4 April 2013

Serius WTF - Gangne Stai : Gangnam Kelate Edisyen


My eyes...

Hnghhhhhhhhhhh. Tok Guru minta tolong!

Thanks @hanif_set  



48 comments:

  1. Parop2...sek kito jange pecoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurap2..sek2 sekolah jamban!!

      Delete
    2. dok mano

      Delete
    3. Hoiii hantu spacing.....
      spacing keyboard ko rosak?

      Delete
  2. Replies
    1. natey bewok lambat 1 menit

      Delete
    2. sendiri jawab diri berok (bukan "bewok")! jangan nak rempit sangat. cover sikit, malu kt orang kampung.

      Delete
    3. mu lagi bodo anon 4 april 2013 16:40 babi baso tolol. noob cakap "bewok" tu maksudny biawak bukan "berok"..kpale bapak ko merempit sampai malu sekampung..bangang kpale bapak ko

      Delete
    4. tu r..bajet hebat la tu nk ngata orng.. pukimak tol

      Delete
  3. menyampahnye aku dengar loghat Kelantan dari segi ape2 jelah..fuck!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. FAK U asshole rascist hole!!! baso nate bengong! mugo maso skoloh bengap po nate tokleh nak ajar

      Delete
    2. bahasa apa lu ckp ni bro? orang Malaysia x ni?

      Delete
    3. menyampahnye aku dengar loghat Kelantan dari segi ape2 jelah..fuck!!!

      Delete
    4. menyampohnyo aku dengar oghe hok jenis anti-kelate dari segi apo-apo jelah...fak!!

      Delete
    5. lah, yg ko menyampah sgt ngn sek2 klantan pehal? bukan die kacau ko pon babi. prangai cm kimak.

      Delete
    6. gapo dio ? nok budu ?

      Delete
    7. musyidul am pass4 April 2013 18:48

      kelantangan=kelantan+gelandangan

      Delete
    8. kelantan=bau budu eh..

      Delete
    9. ORANG ANTI KLNTAN MEMANG KIMAK..xlayak hidup kt bumi ni..racist asshole wtfuckk

      Delete
    10. orang suka kelantan lagi kimak! layak hidup kt pluto sana! bodo kelantan

      Delete
    11. Kelantan lagi racist..asik lepak ngan puak2 die je..puiii!!

      Delete
    12. saya merupakan seorang pelajar di kolej di kelantan.saya berasal dari kuala lumpur... dlm bulan 5 saya akan tamat...mohon maaf kepada semua org kelantan...saya agak sedih tengok anak dara kelantan berkeliaran dengan jantan...paling sedih,siap bergaduh lagi hnya sebab no telefon seorang rakan wanita teman lelakinya dalam telefon.kejadian ni pernah berlaku dekat parking kereta atas bangunan kbmall...

      Delete
  4. kelantan maju !

    ReplyDelete
    Replies
    1. kepala bana ko...

      Delete
  5. sek kito jange pecoh. lagu kelate sedak. bohsia kelate lagi sedak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau dah main ngan bohsia klate ke? bak mai skit...

      Delete
    2. ^ syok oo...sekali dia gelek dangdut kelate ataih kote tu.....hoh... tak ingat dunia dah cek ooii.....

      Delete
    3. kasik la nombor fon sia tu... stim wehhhh.. cepat ah..

      Delete
    4. hang belen...

      Delete
  6. Tok Guru punya kerja la nie.

    ReplyDelete
  7. peha besar meja !

    ReplyDelete
    Replies
    1. besar set meja sekali kerusi lah weh !

      Delete
  8. sbb tu ak x suke org kelantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak N Bapak lu sllu dtg kelantan... Mak lacur diri, bapak langgan pelacur

      Delete
    2. xde sorang pon kesah ape ko ckp wahai keyboard warrior....

      Delete
    3. aku kesah :)

      Delete
  9. saya suka kelantan sebab...(sambunG)

    ReplyDelete
  10. nakharommmm..menari ja keja geng2 hang.

    ReplyDelete
  11. Firsttttt!!! Kelantann!! Fuck!

    ReplyDelete
  12. K


























    E
















































    L








































    A



















































    N















































    T

















































    A






















































    M

    Babi

    ReplyDelete
  13. kenapa bukan adik wani ngan rosalinda tak pun man khan yg buat versi klantan ni?

    ReplyDelete
  14. http://youtu.be/lqpaFY-nCrM

    ReplyDelete
  15. Semoga PAS terus memerintah kelate. Kalau dapat negeri ni kat UMNO lagi teruk la ore ore kelate ni. Mmg sifat semulajadi ore kelate ni gedebe lebih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. patut ko ckp mcmni "negeri dah kene perintah PAS pun perangai rakyat mcmni, memang semulajadi pergi neraka semua"

      Delete
  16. Dunia da nk kiamat.smoga kita sntiasa dlindungi-Nya,,

    ReplyDelete
  17. Ntah ape la nate ni ngapek ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails