Tuesday, 10 July 2012

Serius Shit - Video Amokkan Ninja JPM Putrajaya


Bang! Bang! Bang!

Tembak! tembak! Die...



29 comments:

  1. first la syaiton.................

    ReplyDelete
  2. Ni bukan ninja, ni tinja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh si pencacai umngok ni cube buat lawak le. ha ha ha.

      Delete
  3. ni sape yg kene tembak ni.. cameraman ke

    ReplyDelete
  4. muka mcm kenshin himura, algojo bathosai

    ReplyDelete
  5. noharom yang amik vids ni, pening kepala aq tgk, wakakakakak

    ReplyDelete
  6. ni bukan ninja..ni samurai..
    kalau ninja, dia dah berjaya masuk tanpa dikesan.

    ReplyDelete
  7. x clear r..sape y kena tembak..pening tengok video ni..
    http://myaxander.blogspot.com/2012/07/muka-cantik-tapi-hati.html

    ReplyDelete
  8. VAVI TOL GAMBAR X CLEAR, DA KEJE GOV PON X MAMPU BELI CAMERA CANGEH??

    ReplyDelete
  9. jadah apa semua rakyat malaysia ni nak naek angin ni?

    ReplyDelete
  10. ya mohon pihak pdrm menubuhkan sebuah unit khas iaitu unit ninja dan samurai yang mahir dalam bermain seni senjata pedang seperti kenshin agar dapat melawan dengan makhluk2 seperti blogger jayanegara1234 ini...

    blog oh jangan main2 dengan awek ni

    ReplyDelete
  11. jgn upload klu video sampah macam ni... x clear langsung

    ReplyDelete
  12. yg kena tembak ialah penulis blog ni www.jayanegara1234.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. babi pening la tgk vid ni!!babi!!

    ReplyDelete
  14. Apabila Zabuza bertemu Raikage ke 2

    ReplyDelete
  15. tembak tembak!! cam bapuk je polis ni. gune taser dah la nyah oi, x payah nk tembak smpai mampos sgt. bukan dia lawan gune pistol pun. korang ramai, gune la taser dulu nk immobilize kan dulu si arwah ni. kalu dh mati camni, mcm2 andaian keluar.
    kepada pencacai pembela polis sekalian, sila caci komen aku. sblum tu, sila rujuk kes adik amirulrasyid yg mati dtembak dulu ye..takut2 korang lupe..hahaha..tembak tembak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak setuju gler ngn p'dpt ko..klu tmbak guna rubber gun or pepper spray kn lg bgus..klu dpt tgkp idop2 at least blh la interrogate mamat tu

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Kalau aku jadi polis tu pun aku tembak jer.

    ReplyDelete
  18. nak record tapi takot2... adoi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi kau.. Belagak berani.. Kalau kau rekod ni agaknye nmpak bulu kaki kau je smpai habis... Pui!!!

      Delete
  19. mohon nakharom cameraman ni gi ambik kursus jadik cameraman.vavi pening pala tgk vid dia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails