Friday, 6 July 2012

Serius Klasik - Video Muzik Yang Menakutkan Aku Masa Kecik


Creeepy!

Video muzik Rockit oleh Herbie Hancock di bawah kerap memberikan aku nightmare masa aku kecik. Aku tak tahu kenapa untuk lagu yang best video lagu ini sangat creeeepyyy!



25 comments:

  1. hahaha...i know how u feel bro....hahahah/ twitter @azree_newsted

    ReplyDelete
  2. apa yg seram nya...mcm bodo jer

    ReplyDelete
  3. Patung tuh buat ape dalam selimut? siap main anguk2 kepala byk kali, aku rasa dia fapfapfap,,,,kkkkkkkk

    ReplyDelete
  4. pink floyd another brick in the wall seram jugak

    hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lama...
      Aku menanti
      Musim...
      Saling berganti
      Mekar layu
      Di pinggir waktu

      Lama...
      Aku mencari
      Dalam angan dan mimpi
      Kewujudan
      Gadis misteri

      Berbagai bentuk dan rupa
      Bermain di ruang mata
      Siapa... gerangan agaknya

      Bukakanlah jendela asmara
      Moga terang kamar cintaku
      Moga langit menyeri warna
      Mewarnakan taman hati ku

      Berilah daku sayap impian
      Bawalah daku di awangan
      Bukakan jendela asmara
      Untuk ku kenal
      Resah dan rindu...

      search - gadis misteri

      refer

      http://www.google.com.my/imgres?um=1&hl=en&biw=1004&bih=595&tbm=isch&tbnid=H139e2txCWeBMM:&imgrefurl=http://www.jokeroo.com/pictures/funny/duck-face-d.html&docid=9vc7bcm4MVo0eM&imgurl=http://cl.jroo.me/z3/-/Z/I/d/a.aaa-Duck-Face-D.jpg&w=460&h=612&ei=VJL2T67FIsOqrAfv2L3WBg&zoom=1&iact=hc&vpx=439&vpy=4&dur=465&hovh=259&hovw=195&tx=112&ty=135&sig=112129191989959971558&page=3&tbnh=143&tbnw=120&start=41&ndsp=24&ved=1t:429,r:2,s:41,i:274

      Delete
  5. babi seram la woii... mohon panggil uncle seekers utk mengkaji aktiviti paranormal di sebalik lagu seram ni

    blog oh awek uncle seekers comel

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. padan dgn muka dia tu.mulut celupar nak mampus wkwkw

      Delete
  7. Ini orang panggil seni.

    ReplyDelete
  8. ada kuar dlm tv ke video ni masa kecik dulu?

    ReplyDelete
  9. Bukan ko sorang je.aku pun.masa kecik mmg creepy tgk nih.sampai mimipi2.stok sama zaman la mcm kartun iklan bahaya dadah RtM tuh

    ReplyDelete
  10. Memangggg smart!!! sserius

    ReplyDelete
  11. bukan ke lagu ni dlm film breakdance?

    ReplyDelete
  12. cm bodoh mak dier, sume patung cm fapping mahupun ejaculating

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails