Wednesday, 4 July 2012

Serius Cute - Awek-Awek Askar Negara Vietnam (13 Gambar)


Me Army you long time!

Sebelum ini kami paparkan awek askar Korea Utara dan Imigresen Ukraine. Semuanya comei lako-lako. Hari ini mari lihat awek askar dari negara Vietnam. Jangan main-main. Kalau anda mempermainkan hati mereka, mereka akan menembak anda seperti ianya Tet Offensive 1966! For Uncle Ho!







Laporan asal MilitaryPhotos

30 comments:

  1. lawa lawa.... tp syg busuk...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh...basuh la dulu dol...

      Delete
    2. hahahha gile fapfapfpapfap!!!!!

      Delete
    3. gile ah..vietnam pon layan...pepek fanas heh..makan anjing..

      Delete
  2. yg posing bukan main comel. yg dalam barisan biasa2 je..

    ReplyDelete
  3. azuan 1st cakap dulu lol ko nih hahahaha cantik nak 4 org

    ReplyDelete
  4. yang comel tu model... pakai baju askar jek...

    ReplyDelete
  5. aku rs yg posing2 tu artis@selebriti..tgk ar kasut dorg...
    mcm siti nurhaliza msuk askar...

    ReplyDelete
  6. kaki sama putih, ahahaha, tipu giler

    ReplyDelete
    Replies
    1. doang pkai stokin yg jenis panjang cam slua la tu...

      Delete
  7. vietnam ni bleh tahan dgn kepondanan dia...

    ReplyDelete
  8. mantop siott....andai kata mereka dijadikan risikan datang ke negara kita sebagai pelancung atau pelayan...adakah negara kita tahu?....semesti nyerr...

    ReplyDelete
  9. mereka tak sepatutnya di perlakukan begini! mereka seharusnya beraksi di atas pentas dan menjadi ratu V-Pop! *aponi?

    ReplyDelete
  10. jgn mudah terpedaya. diorg ni sebenarnya jantan yg di boh mekap.

    ReplyDelete
  11. perghhh awek vietnam > awek meleis... patutla berlambak2 kat blog samcheras...

    blog oh awek vietnam terbaeekkkkk

    ReplyDelete
  12. mungkin inilah salah satu faktor kenapa USA kantoi cirit kat vietnam!!
    HAHAHAHa

    ReplyDelete
  13. dlm ni jer nmpk cun. awek vietnam kt mesia ni huduh ya amat kot. bwk basikal lawan arus, then mati katak

    ReplyDelete
  14. “Me love to suckie suckie ..... Me love you long time .... 5 dollar” - Full Metal Jacket

    ReplyDelete
  15. dulik la pondan.aku nak fap jugak

    ReplyDelete
  16. macam selebriti kat sana je rupa dieorg ni. ntah2 dieorg ni sume berlakon jadi askar. ala2 crite gerak khas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba tgk kawat hari kemerdekaan mereka (aku agak je). Muka penyek je. Tak cun macam mula2

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails