Tuesday, 3 July 2012

Serius Cool - Latihan Untuk Menjadi Pramugari Keretapi China (15 Gambar)


Woah

Di negara China ada sistem keretapi halaju tinggi. Sistem keretapi ini mempunyai pramugari mereka sendiri yang melayan penumpang sepanjang perjalanan. Seperti pramugari kapal terbang pramugari keretapi juga menjalani latihan intensif supaya layanan terhadap penumpang memenuhi piawaian majikan. Mereka diajar cara untuk senyum dan duduk yang betul. Postur badan dan cara tunduk hormat kepada penumpang juga diajar. Keseragaman itu penting. Mari lihat sendiri Awan Dania versi keretapi!






Laporan asal SINA dan ChinaTravelGuide

23 comments:

  1. macam tu la.... nak second leh tak???

    ReplyDelete
  2. nice china doll jalan pasar..upss

    ReplyDelete
  3. musim perayaan, train cam sardin. camne

    leh raba x

    ReplyDelete
  4. pramugara? ini sexist

    ReplyDelete
    Replies
    1. pramugara wt per.. gay jer minat

      Delete
  5. cantik 2 ya..
    ^_^
    arwanajewellery1@ymail.com
    www.arwanajewellery.com

    ReplyDelete
  6. Dah diajar happy ending belum?

    ReplyDelete
  7. kiwak bila da bermekup semua muka2 cina tongsan hilang.

    ReplyDelete
  8. mohon ktm komuter juga menyediakan pramugari2 seksi macam ni kerana perjalanan dari kl sentral ke batang benar sangat perlahan dan memenatkan terutama kalau tren penuh dengan penumpang terpaksa berdiri...

    blog oh pramugari yang tersangat3 seksi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tanpa pramugari pun dah sesak penuh dgn penumpang, lagi mau tambah??? dude where's your brain????

      Delete
  9. last-last jadi robot.hehe

    ReplyDelete
  10. kan best kalau dpt msuk join skali

    ReplyDelete
  11. klu costemer mtk ringan²? "costemer always rite... "

    ReplyDelete
    Replies
    1. ringan gak la tngn naik ke muke....thts rite!

      Delete
  12. ** nyanyi lagu adira **

    ReplyDelete
  13. Uii. Nie RM 800/jam nie. Jam seterusnya RM 1000/jam. Huhuhu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails