Monday, 2 July 2012

Serius Cool - Fesyen Hijabis Terkini Dari Dubai Untuk Muslimah Aktif (12 gambar)


Keran wanita muslimah juga perlu eksesais

Kita harus akui fesyen Hijabis kini sudah mainstream. Semua wanita muslim yang mahu vogue mengenakan fesyen tudung Emperor Palpatine. Majalah Hijabista pun sudah wujud dan jualan di pasaran amat menggalakkan. Tetapi jarang sekali kita lihat hijab yang direka untuk wanit Muslim yang masih mahu stylo ketika bersukan. Nah mari lihat beberapa rekaan dari Dubai yang cuba menyelesaikan masalah ini.







21 comments:

  1. mcm sial jerk aku tgk oit 1st lah bodoh hahaha ko nih

    ReplyDelete
  2. yang ada bonggo bonggol tu haram pakai . style tapi dosa jugak . pakai tudung nak elak dosa bukan tambah dosa

    ReplyDelete
  3. bagi first takmo... kalo takmo, lelong ajer first tu..... serius buyer....

    ReplyDelete
  4. pakai fesyen hijab tapi tak best langsung fesyen tu. ada ke orang perempuan nak pakai hijab macam tu? cantik lagi hijab heliza helmi.

    blog oh heliza helmi hijab yg comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol betol cam pelik jee ...

      Delete
    2. buto hg patrick murahan promote bolg bontot buasir

      Delete
  5. tak praktikal. kesimpulan pompuan dok rumah je gentel telur suami tak payah bersukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti kalau bini gedempol pasal dok gentel telor laki je jangan dok bising lah kan .

      Delete
    2. WIN! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

      Delete
    3. gua tak kisah bini gua jadik gemuk asal dia gentel telor aku tiap2 hari daripada dok sibuk pergi bersukan pergi gym nak kuruskan badan tapi bila nak romen tak dapat atas alasan nak jaga badan nanti kalau beromen senang gemuk

      blog oh isteri suka gentel telur suami

      Delete
    4. ko ni noob . aku tension ah. knapa ko suka coment scara tak berilmiah ntah. haizzzz. ko ingat lawak ker

      Delete
    5. habis tu ko ingat komen kat atas2 tu berilmiah sangat ke... nak berilmiah sangat baca ensiklopedia laaaa

      Delete
  6. Tudung pendek tak tutup dada sepenuhnya; ad yang masuk dalam baju plak...nampak dagu, padahal dagu juga aurat...

    ReplyDelete
  7. kepala tutup tetek tersembul pun tak kena jugak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails