Thursday, 9 May 2013

Serius Cool - Loompa Mafia : Ninja Malaysia


Cara......

Loompa Mafia clothing kembali. Kami pernah paparkan pakaian mereka di dalam video Alpha Movement beberapa bulan yang lalu. Ini Ninja Malaysia!



24 comments:

  1. Replies
    1. g telan babi

      Delete
    2. "Tak elok makan McD. Ia menggemokkan" , Ujar Halim sambil makan Nasi Lemak Sotong dengan telur dadar. Disulami Milo ais tabur

      Delete
  2. nak pisang??

    ReplyDelete
    Replies
    1. diam la bapuk..aku tau la pisang tu ko nak sumbat dalam jubo ko

      Delete
    2. ak nak betik. ada tak?

      Delete
    3. Nak royi?

      Delete
  3. punda la dey

    ReplyDelete
  4. inilah pemain takraw yang di cari cari oleh Malaysia selama ini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergh.. bole libas bertalu-talu ni..
      hbis lari player thailand

      Delete
    2. Libas bertalu-talu pun bola sebijik jer. Mana ada kesempatan nak bertalu-talu. Kecualilah ko nak libas pengadil ngan kepala pemain-pemain Thailand sekali.

      Delete
  5. 1ST !!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nah sup bunjut

      Delete
  6. nah sup buntut

    ReplyDelete
  7. mohon OBE buat cenggini

    ReplyDelete
  8. aku rasa dier macam ahli gimnas/atlet sarkis... x macam ninja pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh ah lu ni lah orang panggil tricking kami main ni mana ada join2 sarkis2 kepala bangsat ko tu.

      Delete
  9. Webportal kisah cinta yang menyayat hati setiap orang yang membacanya...............

    >>>>>>>> RomantikaSemalam.com <<<<<<<<

    ReplyDelete
  10. Ni tricking lah malaysian..tu lah malas membaca..kn dah x tau..susah kot nk blajar bnda ni..umur dia bru 18..sekian

    ReplyDelete
  11. 1. kepada pakatan rakyat. sila buat ceramah dekat johor, kedah, terengganu, perlis, perak, sabah & sarawak. korang buat ceramah dekat Selangor lagi nk buat apa.

    2. apa lagi kau nk bagitau. kan da dapat selangor. semak sial jalan jem. selangor ni tmpatnya sesak.

    3. kau buat ceramah, perhimpunan lagi kelam kabut. org pegi keje pn kau nk buat ceramah. orang balik keje pn kau nk buat ceramah. orang da tau BN teruk, udah2 lah bagitau.. pegi buat keje.

    4. lastly, kepada pengkomen aca2 akademik intelektual. sila komen pada gua 'macai detected' sekarang.. plis!! gua merayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ok2. Aku kabulkan permintaan ko.

      Nah........'macai detected'

      Jangan pulak nanti lupa nak berterima kasih.

      Hahahahahahaha

      Delete
  12. Pembetulan !!! Ini Bukan Ninja Malaysia.
    This is what we called it "TRICKING" not "NINJA's
    Ninja,or we can define it as a assasin form japan. Ninjutsu is a Martial ART for Japan whereby it been acknowledge by the Malaysian government and Japan government.
    ninjamalaysia.blogspot.com : would be nice to look to make sure that you allz get the right idea about "NINJA"

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails