Wednesday, 15 May 2013

Serius Kreatif - Bendera Negara Diperbuat Daripada Makanan Tempatan (16 Gambar)


Cool!

Kami pernah paparkan karya seni yang dihasilkan dari makanan oleh RedHongYi sebelum ini. Those were nice. Hari ini mari lihat bendera-bendera negara yang dihasilkan menggunakan masakan dan buah-buahan yang sinonim dengan negara tersebut. Kenapa Malaysia tak ada! Damn it!








Laporan asal Twisted

34 comments:

  1. Replies
    1. Saya dah beristeri dan ada anak satu. Masalahnya, dengan isteri sendiri tak stim, tapi tengok isteri orang yang cun, boleh stim giler. Bertambah pelik, perasaan aku tak bernafsu pulak bila tengok anak dara yang cun. Nafsu aku lebih bernafsu kepada isteri orang. Tolonglah selesaikan masalah saya ni..

      Delete
    2. itu masalah ko...padan muka. mcm ko sorang je leh stim...

      Delete
    3. ko g jmpe najib...tnye die ape rahsia nafsu die terhadap rosmah..sbb bg aku rosmah tu xde taste lngsung..baik isteri ko lg cun dari rosmah

      Delete
    4. orang gila kat atas

      Delete
    5. nak main ngan bini ko boleh?

      Delete
    6. Jijik btol ko nie nak main ngan isteri org.. main la dgn diri ko sendri bodoh!....

      Delete
    7. hey giler

      Delete
  2. first babi!

    ReplyDelete
  3. sila beratul

    ReplyDelete
  4. KEPALA BAPAK KORANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEPALA TUJUH KETURURUNAN HANG

      Delete
    2. keTURURUnan...

      Delete
    3. keTURURURUnan

      Delete
    4. keTURURURURUnan

      Delete
    5. keTURURURURURUnan

      Delete
  5. bngst malaysia xde kena hapus

    ReplyDelete
    Replies
    1. KEPALA BAPAK KO!!

      Delete
  6. 1.amereka
    2.indonesia
    3.jepun
    4.thai
    5.korea
    6.vietnam
    7.india
    8.swizilent
    9.perancis
    10.sepanyo
    11.maghribi
    12.itali
    13.british
    14.bar-zil
    15.aus
    16.turki

    ReplyDelete
  7. kreatifnyer...

    ReplyDelete
  8. rumah mampu milik....layari
    www.spnb.com

    ReplyDelete
  9. lambang bendera najib razak xde ke? hidup BANGLASIA !

    ReplyDelete
    Replies
    1. fitnah bedosa bang

      Delete
  10. 1.amereka
    2.indonesia
    3.jepun
    4.thai
    5.korea
    6.vietnam
    7.india
    8.swizilent
    9.perancis
    10.sepanyo
    11.maghribi
    12.itali
    13.british
    14.bar-zil
    15.aus
    16.turki

    ReplyDelete
    Replies
    1. mne datang plak mgribi ni

      Delete
  11. tahu kenapak Malaysia tak ada? sebab tiap kali dorang try buat, Obe gemok babi pergi ngap..tu pasal la

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh lawaknye!bodoh kecik2 tak nak mampos

      Delete
    2. bangang

      Delete
  12. http://eternaltimewatchescollection.blogspot.com

    selling good replica watches!

    ReplyDelete
  13. wakarimaSUNalhaji16 May 2013 10:29

    bendera Israel x ada?

    bendera dacing ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha klaka sungguh kau ni. geletek ketiak bagi gelak.

      Delete
  14. Pukimak. Semua cam haram

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails