Monday, 20 May 2013

Serius VS - Perubahan Gadis Dari Gemuk Menjadi Kurus (10 Gambar)


Inspirasi

Ini kisah inspirasi untuk mereka yang obese seperti kami. Laura Patricia , seorang gadis dari Singapura mempunyai berat badan 82 kilogram. Oleh sebab beliau sering menjadi bahan ketawa dan diberi gelaran Fat Swan. Kini beliau mempunyai berat badan 52 kilogram. Not bad!




Laporan asal Singapore Seen

47 comments:

  1. Astagfirullah

    ReplyDelete
    Replies
    1. batal suda kau pnya puasa sunat ni ari kio...

      Delete
    2. Apakah...???? kalau gemuk, nenen pun gemuk, bila kurus, nenen pun kurus?

      Delete
    3. cantik tak kak ton

      Delete
    4. iyela, kn lemak apada,

      Delete
  2. apakah...????

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengapakah..???????

      Delete
    2. kenapakah..??????????

      Delete
    3. bagaimanakah>.????

      Delete
    4. SIAPAKAH

      Delete
    5. bilakah

      Delete
    6. dimanakah??

      Delete
    7. berapakah??

      Delete
    8. KAH KAH KAH

      Delete
    9. Anon atas aku ni semua babi.

      Delete
    10. Disebalik setiap babi yang gemuk, sentiasa ada babi yang kurus.

      Delete
    11. dan babi yang sedan-sedan saje

      Delete
  3. HERBALIFER

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pendekkan usus..

      Delete
  4. stim siak nk fap jap..ah ah ah.

    ReplyDelete
  5. kompom boobiees dia besaqqq~!!

    ReplyDelete
  6. Aku rasa dia gemuk lagi cantik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mata dajjal

      Delete
    2. MEMANG.... MASE GEMUK MEMANG CUTE.. COMEL... MENAWAN.... ADEH STIM LAK

      Delete
    3. kau nak capslock apahal ..time type pulak laa stim..

      Delete
  7. apa lagi cina mahu sial!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha.ABC=ASAL BUKA CINA .

      Delete
  8. apa lagi melayu mahu dari cina?? babi punya melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu mau puki amoi saja dong.....

      Delete
    2. Puki berkerak sapa mau oo

      Delete
  9. good for her, she looks pretty..nice jaw line~

    ReplyDelete
  10. Prom abah dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. prom abah dia dengan abah kau sama syaitan ni agenda freemason

      Delete
    2. Bapak ko laa prom !!!

      Delete
  11. gemok lagi cantik..kurus nampak sakit!

    ReplyDelete
  12. damn girl!!

    ReplyDelete
  13. tetek dia konfirm besar.....fap..fap..fap~

    ReplyDelete
    Replies
    1. fap kt tetek..alone..

      Delete
    2. ni kes sangap tahap 10 ni

      Delete
  14. mata dia ni bila dah kurus rupa cam bodoh jer...lagi lawa minah ni time gemok..oops bukan gemuk tapi comel...aku rasa cam nak tumbuk je mata dia kat pic 5 tu...buummmppp

    ReplyDelete
  15. Minum jus Dr.Romziey belah tengah ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak ko Dr.Romziey !!!

      Delete
  16. habeslahhhhh minah nieee !!!! sultan johor dengan kerabatnya bahammm ! dgn fazura pun anta 1 kontena bunga ros

    ReplyDelete
  17. dari gemok terus anorexia... APTB

    http://hype.my/2013/05/girls-plight-with-weight-loss-anorexia-goes-viral/

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails