Tuesday, 21 May 2013

Serius Indo - Pocong Mandi Goyang Pinggul : Filem Hantu Lakonan Shasha Grey


What the?

Filem hantu Malaysia kena maki pasal cliche dan tak cuak. Filem hantu di Indo pula dimaki oleh warga Indonesia kerana mempunyai tajuk yang jelek dan penonton diumpan dengan pelakon seksi. Ini trailer filem  Pocong Mandi Goyang Pinggul lakonan Shasha Grey. My brain hurts!

Thanks @SneakThievery for the kanker!



22 comments:

  1. Replies
    1. ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

      ★★★★★BABI★★★★★

      ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

      Delete
    2. ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

      ★★★★★★★★★★

      ▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

      Delete
  2. 1ST MUSRIJOHAR

    ReplyDelete
  3. sasha grey ni sapa ek??

    (buat2 tak tau plak dia)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia kalau BJ ..pergh pro gilaa

      Delete
  4. 2nd khir rahman....

    ReplyDelete
  5. cerita bodoh sama macam maria ozawa dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. citer bodoh pun kalo maria ozawa dh bogel smbil kangkang depan ko pun ejakulasi pra matang jugak.

      Delete
    2. anon 13.54 ni x heran dgn maria ozawa, dia gay. huhu

      Delete
    3. anon 14.16 lagi gay. kote kecik

      Delete
  6. best ke hantu pocong indon nih??

    ReplyDelete
    Replies
    1. best sgt. best asbestos

      Delete
  7. yg best bile dapat fap fap je...

    ReplyDelete
  8. indonesia ok banget...:)
    i love Indonesia

    ReplyDelete
  9. Aku bangga jadi warga negara INDONESIA ,,
    yeahhh!!
    Terimakasih sutradara ,,
    kalian emanknya keren! gak mcm malingsia, bhasa nya aja udah anehh!

    ReplyDelete
  10. gampang si INDON niiiii . ramai dah bangsa ni kat malysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. babi lo malingsial..apaan sih indon2? lo fkir malingsial ganteng? kasi alamat lo gue mau pijak..

      Delete
    2. hahahahahahahaaha!!!! macam sial je ayat

      Delete
    3. haaaaa.... tu diaa!!!!!

      Delete
  11. good replica watches blog!

    eternaltimewatchescollection.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails