Friday, 24 May 2013

Serius Cool - Liu Lingchao : Siput Man Guangdong (13 Gambar)


Slowest superhero ever

Liu Lingchao (38) ialah seorang pengutip barang lusuh yang berasal dari Guangdong China. Beliau mempunyai kehidupan yang berkelana dan oleh sebab mahu menjimatkan kos penginapan beliau membina rumah bergerak beliau sendiri yang dikendong kesana-kemari. Rumah seberat 60 kilogram inilah yang dijadikan tempat berteduh beliau dan ianya dilengkapi kesemua keperluan harian Liu. Oleh kerana keunikan beliau, Liu dikenali sebagai Manusia Siput. Sanggupkah anda hidup seperti Liu untuk mencari rezeki yang halal? Kami asalkan ada WIFI ok kot? Kah kah


Laporan asal GlobalTimes

21 comments:

  1. aku first lg!! yesss

    ReplyDelete
    Replies
    1. tgk tu sume anon2 kat sini x da lagi rasa bersyukur lahir di malaysia bole buat lawak2 bodo..susah kalau generasi macam ni.

      Delete
    2. betol tu.. byk yg mcm x betol je kt bolg nie

      Delete
    3. kene upgrade pasang roda baru nice

      Delete
    4. ko bangang apa..bila masa siput asa roda..kalau pasang roda, tak nama siput dah brader ni..nama roda lak..tu yang ko nak sangat kan???

      Delete
  2. macam babi... siput BABI!!!!!!

    ReplyDelete
  3. ak nyer lemak pn 60 kg.. xde masalah pn angkat hari2

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau pon macam sipot BABI....

      Delete
    2. Ko pon da cam babi gak

      Delete
    3. lemak 60 kg tu kat perot hang kan? nampak sangat ko ni Obe menyamar Anon..balik la Obe gemok oi, ko mabuk nih

      Delete
  4. kesian...kt sana takde skim rmh 1prima

    ReplyDelete
  5. badan die mesti kuat shiot

    ReplyDelete
  6. mana bisjut ngan royi aku?

    ReplyDelete
  7. hard core...

    ReplyDelete
  8. DEMOCRATIC SUCK SYSTEM

    ReplyDelete
  9. wakarimaSUNalhaji26 May 2013 08:53

    rumah dia tak kena cukai pintu siot...
    x ada pintu...

    tapi kena cukai jalan
    pasal rumah dia gerak atas jalan sial

    tapi nak berak kat mana siut...??
    nie soalan ke jawapan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu melancap terang2 kantoiii ni...fakkk

      Delete
  10. Pakatan Rakyat xde kat sana..kalo ada mest x jadi cmtu.. huhhh

    ReplyDelete
  11. cian, bersyukur la ap kita ad slma ni

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails