Monday, 20 May 2013

Serius LOL - Once You See It You ............


HAHAHHA!

Surpriseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!



13 comments:

  1. Replies
    1. Apa hukum makan Mcd sambil buat kerja pakai laptop Intel di Makkah ketika menunaikan haji dgn duit yg disimpan di Citibank?

      Delete
  2. berak x tutup pintu

    ReplyDelete
  3. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. FFIRST!! YEAH!!! KELANTAN POWER!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelantan sampah

      Delete
    2. mak ko mkn smpah

      Delete
  5. apa yang serius lol nya?tak lol pun

    ReplyDelete
  6. berkali-kali aku tengok aku tak perasan sehingga aku baca tajuk video. Well aku lelaki sejati tak mcm obe gay. Mana ada masa nak nampak mamat kat tepi tuh. Bih baik aku tgk pompuan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba ko bayangkan obe tengah buat senaman tu,lepas tu bini dia ada dalam tandas,mesti ko nampak bini dia kan?

      Delete
  7. pakai ampaian baju pun bole kot!!!! kote!!

    ReplyDelete
  8. laki tu tengah fap

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails