Friday, 24 May 2013

Serius LOL - Pakcik Mangsa Trolling Majalah Mangga?


Hahahha

Siapa la punya kerja ni. Kesian pokcik!





Laporan asal Twitter MutalibUthman

45 comments:

  1. Replies
    1. nak nenen??? kami menyediakan pelbagai aneka nenen untuk dinikmati bersama keluarga

      Delete
  2. nak bisjut ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ingat lawak la tulis bisjut camtu? kelakar la tu? trend skrg tulis camtu ke? bravo-bravo..hebat.



      sampai tu jela tahap mentaliti ko. tunjuk bodoh tak bertempat.


      mak bapak ko mesti bangga dgn ko.

      Delete
    2. Nak bisbis

      Delete
    3. ko pehal emo hari jumaat ni???

      Delete
    4. nak nenen neelofa

      Delete
    5.  “Wahai sekalian manusia yang beriman dengan lidahnya, (namun) belum masuk iman ke dalam hatinya. Janganlah engkau sekalian mengumpat orang-orang Islam dan jangan membuka aib mereka, (kerana) sesungguhnya orang yang membuka aib saudaranya yang muslim, maka Allah akan membuka aibnya. Dan siapa yang aibnya dibuka Allah, maka Dia akan membukanya sekalipun di dalam rumahnya.” (HR. Muslim, Abu Daud dan at-Tirmidzi)

      Delete
    6. kalau korang xsuka bisjut korang semua boleh pegi masuk hutan

      Delete
    7. nak baljit

      Delete
    8. saya sebagai pegawai kanan persatuan Anon di sini..jangan layan Anon 24 May 2013 14:03 kerana dia seorang yang baru berpindah ke sini ..kalau org lama kat sini x kisah menda2 bodo ni..sekian

      Delete
    9. saya sebagai wakil persatuan MAK MAK ANON(MMA) membantah akan komen anon 24 May 2013 14:03.persatuan kami rasa terhina kerana bisjut dan royi kami diperlekehkan sedemikian rupa.harap Menteri anon ambil perhatian..

      Delete
    10. Saya Menteri Pembangunan Buah Tetek Wanita akan menyiasat hal ini. Ini sudah mencapai tahap ejakulasi..harap maaf..tahap kesabaran maksud saya. Sabar wahai anon2 sekalian...kita akan musnahkan anon 14:03..sekian

      Delete
    11. saya sebagai rakyat anon memohon perdana menteri anon dan ahli parlimen anon mengambil tindakan skeras keras nya terhadap anon 14:03..jangan hanya memberi amaran sahaja..

      Delete
    12. Kerajaan Anon akan melaksanakan usaha penyatuan nasional untuk mengeratkan hubungan antara para anon sekalian yang berpecah belah seperti yang dapat dilihat melalui "trend polarisasi" komen-komen anon pada kebelakangan ini - Perdana Menteri Anon

      Delete
    13. Smua Anon yg post atas aku ni .. bingai smua hahaha...

      Delete
  3. bisjut? nk royi la..

    ReplyDelete
  4. kawe semart, ghama gewe nok berkenale nge kawe

    ReplyDelete
  5. nak bisjut ngan royi

    ReplyDelete
  6. bisjut? royi? pukimak ko.. tak lawak pon.. bangang, bahlol.. nak royi lagi? bisjut? pukimak ko skali ag.. ape? royi? bisjut? kepala butuh bapak ko..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak bisjut?

      Delete
    2. lol.....pasal benda nih pon nk gadoh...adooiii

      Delete
    3. nak tayo ~

      Delete
  7. Bisjut~ Royi~ Chipshmore~

    ReplyDelete
  8. Sape komen kt atas semua anjing...sape komen kat bwah pun anjing gak...sape baca komen aku pun anjing gak...sape yg x nampak komen aku pun anjing gak...sape yg buat2 x tau pun anjing gak...aku pun anjing gak. Tp aku anjing high class...aku jenis anjing ciwawa..korg semua anjing kurap tukang jilat bontot aku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. atas nie anjing cacat

      Delete
    2. kesian kat anjing cacat tu

      Delete
    3. ko pun anjing gak..anjing anjing anjing anjing...anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing anjing

      Delete
    4. lol, mengaku anjing , kesian da anugerah jd manusia nk jd anjing

      Delete
    5. president anjing sedunia kah anda anon 24 May 2013 14:26 ?

      Delete
  9. https://www.facebook.com/cintaku.satu.7
    add saya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sundal!

      Delete
    2. 013-6451955

      minah teres

      Delete
    3. manja gak suara minah teres ekk..

      Delete
  10. bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut bisjut

    ReplyDelete
  11. ko klau xnk baca komen org lain wt la blog untuk ko sorang je.. nk bisjut?????

    ReplyDelete
  12. kalau korang xsuka bisjut korang semua boleh pegi masuk hutan

    ReplyDelete
  13. Nak waffle

    ReplyDelete
  14. wooi komen la pasal artikel nih!!!!!

    ReplyDelete
  15. kelantannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn semua nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk hahahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails