Tuesday, 28 May 2013

Serius Cool - Enchanted River : Sungai Tercantik Di Filipina (17 Gambar)


Cantik siak!

Enchanted River di Hinatuan, Mindanaoialah by far sungai tercantik di Filipina dan mungkin juga dunia, Air sungai ini berwarna biru dan azure. Nampak sangat surreal. Rasa macam nak terjun. Sungai ini sudah pasti lebih bersih dari Sungai Pasig di tengah-tengah Manila.




Laporan asal Barnorama

18 comments:

  1. damn 1st!!

    ReplyDelete
  2. cantinya... nk g jugak...

    ReplyDelete
  3. Indahnya ciptaan tuhan..

    ReplyDelete
  4. actually ia agak creepy, with a big hole inside..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye le... dah la aku tak reti menyelam...

      Delete
    2. haha.. betol weh. aku pn takot tgk lubang besar ngan air clear cmtu.. cmne kalau ada ikan besar sesat? gila takot sehh..

      Delete
    3. tau xpe

      Delete
    4. mne thu ade ikan mitos uwrekkk

      Delete
  5. puti puti melati , mela mela dewima

    ReplyDelete
  6. x lama lagi hancur la tu........... kalo da manusia sentuh..... cantik camne pun.... hancur gak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu yg pngotor cm kpale bapak ko

      Delete
    2. indahnya bahasa

      Delete
    3. skali ang maki hamun, wlaupun ang guna ats nama Anonymous tetap berdosa..
      tunggu kat akhirat nnti..ang xleh lri mane

      Delete
    4. biasala org, bjet ckp cmtu cam otai, dh dapat anak nnt taula bila anak ckp cmtu

      Delete
  7. air sungai memang cantik tapi agak menakotkan

    ReplyDelete
  8. mcm lubang pussy laa y'allsss

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails