Saturday, 25 May 2013

Serius Fakta - Lagi Fakta Mengapa Anda Perlu Berhenti Merokok


Smoking kills

I am failing hard when it comes to quitting. Jadi harapnya orang lain yang mempunyai kekuatan dan jati diri yang power boleh berhenti rokok lepas baca infografik di bawah.



Laporan asal Creative Blog

18 comments:

  1. mikael atoya25 May 2013 18:55

    tak terasa nak bacaa

    ReplyDelete
  2. nak rokoj!

    ReplyDelete
  3. Reply sape perokok cam aku ..jgn layan fakta2 ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak kelentit?

      Delete
    2. nak G-Spot?

      Delete
  4. aku ngn membe aku bet, sape antara kitorang beli rokok kena rm100.. so kitorg dah jimat xbeli..hanya pau dari rakan2 yang xbest isap rokok sorg2..now msg2 da 2 bulan xbeli..pasni bet sapa isap kene byr pulak la kot..so far tektik kerjasama tu berkesan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau die beli senyap2?

      Delete
    2. tah nya. kalau dia suruh adik dia belikan cmne ? ke kau ikut je member kau masuk toilet gak?

      Delete
    3. KAU SAMA MEMBER KAU BANGANG ABADI IKHLAS SELAMANYAA

      Delete
  5. fakta hasutan...sila pilih penjara anda

    ReplyDelete
  6. lung carcinoma!

    ReplyDelete
  7. obe pig. ko try la e-cig.. aku dh 7 bulan berenti rokok. aku start smoke umor 15thun. pas SPM kire dh jadi perokok tegar. tp bile start e-cig aku leh tinggal rokok analog. and komuniti e-cig kat malaysia best diorg sgt2 membantu dlm berkongsi maklumat sesama vapers.. so tggu ape lagi obe pig.. vape on bro...

    ReplyDelete
  8. Haram jadah

    ReplyDelete
  9. saya sudah berhenti, anda bila lagi?

    ReplyDelete
  10. What is this? Article for ant??

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails