Thursday 30 May 2013

Serius Cool - Huawei Ascend Mate : Phablet Berskin 6.1" (18 Gambar)


Besaq!

Beberapa tahun yang lalu Samsung mengeluarkan Samsung Galaxy Note dan ia memulakan era telefon pintar yang diberi gelaran Phablet. Hibrid telefon dan tablet ini mendapat sambutan orang ramai kerana skrinnya yang besar. Huawei nampaknya mahu mengeluarkan telefon pintar yang jauh lebih besar dari Note. Huawei Ascend Mate ialah cubaan mereka yang terkini dan ianya mempunyai skrin sebesar 6.1". Ia diperkasakan pemproses 1.5 Ghz Empat Teras, RAM 2 GB, muatan dalaman 8 GB, sokongan kad mikro SD dan kemera 8 megapixel. Telefon ini mempunyai bateri sebesar 4050 mAh yang mampu menghidupkan peranti ini selama 3 hari tanpa perlu dicas. Kami dah test telefon ini selama seminggu dan dalam penggunaan hardcore kami dapat menggunakannya selama 22 jam. Hebat! Telefon lain dapat tahan selama 9 jam sahaja! Ianya dijual pada harga saranan RM 1599 sebuah.

Gambar ehsan AMANZ.MY




13 comments:

  1. apak den 1st, weeeehoooo!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa macam pulak dengan - khidmat lepas jualan dia, warranti, alatganti, update OS dan ketahanan (penting). Harga tetap beribu2 juga walaupun China made.
      Adakah ia lebih bagus atau boleh membuatkan kita rasa menyesal beli nanti, kerana terpedaya dengan murah?

      Delete
    2. Huawei - phone pasar malam buatan China cuba nak melawan Samsung Note. Letak harga murah2 boleh la. Baru2 ini syarikat haram zadah China buat smartphone tiruan - Samsung Note & Galaxy S3 dengan harga murah gila. Nak menjahanamkan jenama Samsung le tu - mungkin syarikat Apple yang bersubahat le ni...China babi haram...

      Delete
  2. honggeh kamu la skin!!!!

    ReplyDelete
  3. Ni boleh jadi dildo x?

    ReplyDelete
  4. Orang asli pun tahu la dildo tu ape?... ini mesti alien dari planet pluto

    ReplyDelete
  5. dildo 2 kn cam jeli yg letak dlm air 2...cth coconut dildo

    ReplyDelete
  6. Apple still rules. Big times.

    ReplyDelete
  7. Apple sucks...Take my money...wholly scraps damn.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails