Tuesday, 21 May 2013

Serius Konsep - Konsep Ducati Alstare (11 Gambar)


Oh Yeah

Alstare ialah antara pasukan yang bertanding di dalam kejohanan Superbike dunia. Pada awal pembabitan mereka. Alstare bekerjasama dengan Ducati dan mereka menjuarai kategori Supersport pada akhir 90an. Sepanjang sejarah Alstare, pasukan yang berasal dari Belgium ini pernah diwakili penunggang terkenal seperti Max Biaggi dan Troy Corser. Tahun ini mereka kembali menggunakan motosikal buatan Ducati bagi menggantikan motosikal buatan Suzuki. Bagi meraikan kerjasama mereka, Alstare menghasilkan konsep Ducati Alstare di bawah dengan bantuan Rusak Kreative Designworks, Sangat agresif! Lagi cantik dari Ducati 1199 Panigale yang mereka gunakan sekarang!




Laporan asal RideApart

21 comments:

  1. Replies
    1. ko first ko bodo. bodo.

      Delete
    2. jeles lettew! madafakap.

      Delete
    3. beribu ribu tania

      Delete
  2. Replies
    1. orang yang paling sakai ialah awak

      Delete
    2. orang yang kurang sikit sakai daripada dia ialah awak.

      Delete
    3. ekau beduo mmg sakai-sakai belako

      Delete
    4. wa x kisah lah lu satu ka..apa kah..wa tarak kesah..ppuuiihhh

      Delete
  3. tahniah dato seri

    ReplyDelete
  4. Ducati stills the best!!!!

    ReplyDelete
  5. cantik di mata tapi tak praktikal buat apa?baik lukis gmbar 2D je

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana hang tau tak praktikal? hang owner yamaha ke?

      Delete
    2. ekau owner honda ko plak....?

      Delete
  6. nmpknye moto ni utk kgunaan track je..nmpk sgt guna utk kona baring huhu sbb air scoop dia tros smbg kt tayar..cmne nk belok lagu tu?

    ReplyDelete
  7. good replica watches here: eternaltimewatchescollection.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Nampak cantik je lebih, tapi susah utk dikawal, ducati tak pernah memenangi dalam kejuaraan, cuma sesekali je naik podium moto GP zaman (casey stoner), dalam AMA Superbike Ducati Juara, tapi itu pun sukar juga.
    The best superbike utk dikawal ialah R1, CBR dan Aprilia RSV. betul tak geng Superbike?

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah..

      yg terbaik kawasaki zx10r, BMW S1000R dgn aprilia RSV4..yg lain2 tu dok belakang je, meramaikan majlis

      UMNU BURJOYO

      Delete
    2. maaf, RSv4 kat belakang...

      Delete
  9. cmne nk kona tuu..tyar tak sgkut ke ngn bnde pnjang tu?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails