Saturday, 25 May 2013

Serius LOL - Pencak Silat Penyu Dari Terengganu


LOLWUT?

Semalam ada orang gelakkan pencak kungfu itik. Ada kata ianya pencak bangang. Di Terengganu kami difahamkan ada Pencak Silat Penyu. Menurut lagenda mahaguru silat penyu ternampak dua ekor penyu bergaduh berebut pisang. Dari pergelutan penyu tersebut lahirlah silat penyu. #SeemsLegit

Thanks @Anasnomous 


35 comments:

  1. First laa pundek!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak hang belen

      Delete
    2. jangan macam macam. biar satu macam!

      Delete
    3. time berlawan camne?main laga konet??

      Delete
    4. Aku syak diaorg ni ambil Marijuana lebih kot ..tu sampai jadi cam tu ..

      Delete
  2. Pencak penyu bertelor, ko hado?

    ReplyDelete
  3. "Kito tengok, penyu telor

    Penyu tengok, telor kito"

    - Saleem, Blues terengganu kita

    ReplyDelete
  4. Master Roshi is real..

    ReplyDelete
  5. Mcm penyu nk romen pn ada jgk. Adeh

    ReplyDelete
  6. hmmm,semalam sye berlawan ngan raksasa ikan kembong yg bengis serta mengerikan,tapi dengan jurus sye yg terhebat sye berjaya melibas beliau dengan selipar asadi sye,beliau pon nangis lalu melarikan diri ke laut,.sye nak kejar tpi sye lupa nak bawak baju renang kegemaran sye...hmm,cmnerpon bumi skali lgi berjaya diselamatkan...

    ReplyDelete
  7. Ulama dari Saudi Arabia25 May 2013 22:38

    Anda adalah seorang anak haram penjual karpet dari pakistan dan akan mati kena langgar lori arak pd bila2 mase jika setelah membaca komen ini dan anda tidak sebarkan,dan anda hendaklah membalas komen ini dengan adab sopan dan tiada maki hamun,anda juga hendaklah memuji pemilik komen ini seorang yg kacak dan handsome,jika anda abaikan semua itu,maka bapak anda seorang gay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro ni memang hensem,serupa artis korea..

      Anda adalah seorang anak haram penjual karpet dari pakistan dan akan mati kena langgar lori arak pd bila2 mase jika setelah membaca komen ini dan anda tidak sebarkan,dan anda hendaklah membalas komen ini dengan adab sopan dan tiada maki hamun,anda juga hendaklah memuji pemilik komen ini seorang yg kacak dan handsome,jika anda abaikan semua itu,maka bapak anda seorang gay.

      Delete
  8. Penyu nak biskut?

    ReplyDelete
  9. babi ni parodi uncle itik ke pe

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Pala butuh ang blog awek. Nak berdakwah pun ang nak tipu ka? Munapiaq

      Delete
    2. ini semua kerja PAS...sy dri PKR trimakasih

      Delete
  11. kucing makan friskis penuh selera. oh itu sebenarnya seni silat yang hebat!

    ReplyDelete
  12. Memang funny tapi jangan main2...saya pernah tengok aksi silat ini. Memang mcm penyu...

    ReplyDelete
  13. ni silat ka teater bangsawan??

    ReplyDelete
  14. haha .. lawak sial korg komen .. hahah .. lawak diri video

    ReplyDelete
  15. silat penyu ni ada ajar kat ASWARA X? nk belajar la pastu rakam masuk utube.. mane taw bole kalahkan gwiyomi

    ReplyDelete
    Replies
    1. gyiyomi exotic ke ape??

      Delete
  16. Aku lah boxer26 May 2013 20:52

    pendekar penyu

    ReplyDelete
  17. ninja turtle is real,damn!!

    ReplyDelete
  18. Buat malu jer.... tikam dari atas mati terus... :)

    ReplyDelete
  19. still tak bole fight silat abjad..member bilik aku dulu amalkan silat ni..tiap2 malam dia akan terapung2 kat tengah2 bilik..kitaorang layankan jer la

    ReplyDelete
  20. bangga gila aku baca anak melayu perlekeh sesuatu yg dah lama ada pada org melayu... tahniah melayu.. bangga gila jd org melayu... dan... silat abjad.. khidmat anda sedang diperlukan di Palestine dan Syria.. sila lah terapung2 sampai ke sana... JIHAD

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg bangga sgt jadi org melayu nape... melayu tak pasti masuk syurga... kalau stakat suka hina org.. bangsa lain kalau Islam pon leh syurga gak

      Delete
    2. bangga sangat dengan melayu..bajet superior sangat....benda mmg kelakar kot...ko ni mmg xde sense of humour langsung

      Delete
    3. dah tu ko ingat semua silat bagus dan praktikal ke? sama jugak macam kungfu itik dan macam2 lagi benda mengarut di dunia ni,

      Delete
  21. Brapa yuran nk masuk silat nih.. agak2 klo lawan ngan gengster konsi gelap leh menang ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails