Wednesday, 8 February 2012

Serius Shit - Gendut Menjadi Ketak Dalam Masa 5 Jam?


Lies Damn Lies?

Adakah benar? Kena tanya Ben Ashaari

Thanks @amanfirdaus for the find



41 comments:

  1. Replies
    1. minat ketul ketul ker lilyana?

      Delete
    2. tak lh cik abg. minat 1 ketul je...

      Delete
    3. daging lebih? hehe

      Delete
    4. yang sedang-sedang saja bang..empuk gitu

      Delete
  2. Fapfapfap!! Lilyana...

    ReplyDelete
  3. kalo pedek..bantut...jd tinggi dlm ms 5 jam bleh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko dh pendek,, xyah nk byk bunyi ar kat sini babi

      Delete
    2. kau cerita tentang badan ke anus kau

      use sensaoil lor

      Delete
    3. SOUTHERN TERRITORY : ko use sensaoil?? bpk noob sial ko g mmpos la bdoh

      Delete
    4. adek soten...anus ke anu??? eih??

      Delete
  4. ehem.....previous answer i tak reply..sibuk kacau org lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. since i new here i want u wit me comment togther..org len i xfhm lah komen dorg..ada gduhlah..mencarutlah.

      Delete
    2. who me??

      tu i mencarut kat atas

      unless u give me 50 buck..then i follow cho butt

      Delete
    3. hahahaha! southern ngok! epic FAIL!

      Delete
    4. stedi la soten!!!

      Delete
  5. dak dak gemuk tengok video ni mesti tengah berangan.

    ReplyDelete
  6. bob kuman patut jadikan ini sebagai inspirasi

    ReplyDelete
  7. Handsomenya laki tu.. jatuh cinta plak..

    ReplyDelete
  8. sume tak paham ape mamat tu cakap. tu yg comment tak related.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu saya ingat dorg ni suma kawan..tp kutuk sama sendiri.

      Delete
    2. kiera zainal..awak comel la.. with tudung, hipster spectacles and duck face.. :D

      Delete
    3. lawa spek mata kiera,klo liyana yg pkai...
      tp kan,liyana lg cntik pkai tudong kiera...

      aurat dtayang2...ko egat ko cantek...puih!!

      Delete
    4. KIERA AND LILYANA..WILL YOU MERRY ME..PLEASE SYG

      Delete
    5. gila desperation lol

      Delete
  9. Hahaha~ Ben Ashaari~~

    ReplyDelete
  10. haha dah agak mesti ade gurly comment kat sini nak ketul ketul kan haha....

    ReplyDelete
  11. mmg power ah.

    http://ampico.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. silap besar la budak lilyana dan kiera letak link blog.
    baik join anon, puak puak anon ni nampak je kurang ajar assobiyyah dan suka bergaduh sesama sendiri, tapi pokoknya mereka ikhlas dalam perdebatan dan jujur dalam persahabatan.


    lol aku anon jugak rupenye, otomatiknya aku jujur dan setiakawan

    ReplyDelete
  13. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete
  14. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails