Monday, 27 February 2012

Serius LOL - Dapur Gas Iphone (7 Gambar)



LULZ!

Better than iPhone coz u can masak..... no apps needed! Dapur gas jenama iPhone ini dirampas di China oleh pihak berwajib.





Laporan asal Dvice

30 comments:

  1. Hak Anon untuk mengcomment telah dinafikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. padan muka kepada persatuan anon sekalian.
      sistem anon dilumpuhkan sepenuhnya hahahaha.
      xde lg komen 1st lg.
      lenyaplah komen 1st selamanya hahaha.

      Delete
    2. nak fist,,,hahahaha,,bisjut

      Delete
  2. akhirnya...aku leh scroll smp kebawah membaca komen ngn aman...sjak 2 4 bln rasa cm serabut..
    nice job obe...bdak2 anon knk2 sklah ribena ni jgn dilayan...
    zmn dlu kalu org dwasa dok join ngn bdk2 main polis sentri org kata gila..xckup akal..blm matang lg...bla..bla2..
    tp zmn skrg dah berubah....alam maya plak....kalu kita melayan bdak2 kanak2 ribena ni sama2 jd mcm......
    gudluck obe...

    ReplyDelete
  3. cayalah obe!xdek la komen cam hape2...btw kampeni yg kuarkan item diatas mmg pandai amek kesempatan fofuleriti...tp..erk cam x kne lak :p

    ReplyDelete
  4. haa.. baru aman sentosa..blog nie..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. wujud lg ko southern territory.
      welcome back friends.

      Delete
  6. Presiden Anon sa Malaysia pun tak dapat nak komen kat sini..

    ReplyDelete
  7. berapa ramai yang rasa bahagia hari ni sebab tak ada anon... takde anon, baru la bermakna bak tulis komen kat sini, kalau tak, memang bagi penuh dgn anon je la..semua sibuk nak 1st.

    ReplyDelete
  8. anon sekalian adalah para memeriahkan majlis. hak anon bersuara di ketepikan. kekejaman ini mestilah di hentikan. kekalkan hak sama rata semua.

    ReplyDelete
  9. lapang otak bila baca blog obe skrg bila anon di mansuhkan.

    ReplyDelete
  10. 'Sapa Aku?Feb 26, 2012 10:41 PM
    poyo lah lu mamat" lantak aku la nak poyo ke hape...hak aku kan. same gak macam ko komen kat aku.hak ngko.

    ReplyDelete
  11. habis sume bende diorg nak 'APPLE'kan.. LOL

    ReplyDelete
  12. BAGUS OBE.... SETELAH AKU BERJUANG MENENTANG ANON.... SUARA MAJORITI SAMPAI JUGA... TAHNIAH OBE!!!!!

    ReplyDelete
  13. ANON COME BACK..HUARRGGHHHHH,,KAHKAHKAH

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails