Wednesday, 29 February 2012

Serius Cool - Muzium Perang Pulau Pinang (18 Gambar)


Batu Maung Pulau Pinang

Di Pulau Pinang terdapat Muzium Perang yang dibina disebuah bekas kubu perang British. Kubu yang dibina pada awal kurun ke 20 ini pernah menempatkan tentera British yang mempertahankan Pulau Pinang. Terdapat kubu bawah tanah dan juga gun emplacement. All in all Muzium Perang Batu Maung memang enjoice bagi peminat sejarah perang. The downside ialah exhibit yang seakan gimik. Letak pocong dan patung anger. Ini cheapens the place as a historical place.Lagi satu kenapa tapak sejarah diubah menjadi taman paintball?

Oh dan disana aku berjumpa pembaca Blogserius yang juga sedang bercuti! Yezza!







36 comments:

  1. sejak bila obe ada jambang

    heh..Kak limah ke tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. holy shit! pontianak ke apa tu?

      Delete
    2. itu hantu british dulu2..hahaha

      Delete
    3. FREE ONLINE PORN

      Mother-Son Sex Scandals, Deep Anal Fuck Video xxx

      Muslim Girls Raped Video, Naked Virgin Muslim Girls

      Desi Moms Force Fuck By Her Naughty Son

      School Girls Force Ass Fuck Hard Anal Fuck By Father Video Collections

      Afgan Muslim College Girls Raped By American Soldiers

      Desi Indian Bhabhi Hairy Armpits And Hairy Pussy Video By Her Devar

      Hairy Pussy School Teacher Fucked By Her Student In Class Room

      Hairy Pussy School Teacher Fucked By Her Student In Class Room

      Muslim College Girls Virgin Fuck Video, Muslim Girls Sex With Her Hindu Boyfriend

      Pakistani Girlfriend Mahbuba Forced Raped In Jungle By Her Boyfriends And Many Friends

      16 men gangrape this little school girl

      CHILD TEEN girl Fucked By an Old Teacher In School

      Indian HD porn videos And Photos Uncommon collection

      HOLLYWOOD, BOLLYWOOD, TOLLYWOOD Actress NAKED VIDEOS EXPOSE

      Arab nube girls sexy uncommon collection

      cute little nube Indian girls sexy uncommon collection

      Busty big boob nube girls sexy uncommon collection

      Father and Daughter Enjoying Sex, Indian Incest Sex Pictures

      sexy Indian pornsters uncommon videos

      Mallu Aunty Big Boobs White Pussy Pics

      INDIAN, PAKISTHANI Real Girlfriend Forcely Fucked By Boyfirend Friends In Hotel

      CHILD TEEN girl Fucked By an Old Teacher In School






































      ………… /´¯/)
      ……….,/¯../ /
      ………/…./ /
      …./´¯/’…’/´¯¯.`•¸
      /’/…/…./…..:^.¨¯\
      (‘(…´…´…. ¯_/’…’/
      \……………..’…../
      ..\’…\………. _.•´
      …\…………..(
      ….\…………..\.

      Delete
  2. Gigig betul abang letak gambar honeymoon yea^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh tesampuk typo obe daaaahhhhh...tahniah

      Delete
  3. nice kan? i've been there and kinda cool malaysia got one of this..

    ReplyDelete
  4. hippies detected in pic nom 4

    ReplyDelete
  5. been there! awesome place..check out my experience :P

    http://schueism.blogspot.com/2010/08/tentang-tentang-part-1.html

    http://schueism.blogspot.com/2010/08/tentang-tentang-part-2.html

    http://schueism.blogspot.com/2010/08/tentang-tentang-part-3.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpayah nak promote blog kat cni lah

      Delete
    2. welkom to da interweb, newbies and noobs...

      Delete
  6. who theF is that ? on the 15 ?

    ReplyDelete
  7. bestnye..historic place,please describe those pic please....

    ReplyDelete
  8. gambar 4 : lahanot mana pulak posing macam bohsia tu???

    ReplyDelete
  9. tumpang laluu.. coment yg baik2 ya.. ___k

    ReplyDelete
  10. heheh. smua kat atas tu hodoh berjambang da la gemuk..heheh obe hensem hehe sekian

    ReplyDelete
  11. gambo baju ijo n rambot panjang scary..huhu.. kena p la cuti bln 3 nih.. penang.. here i come.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  12. bila hg mai penang? lepak sini ka?

    ReplyDelete
  13. bole x nk tao harge msk berape ea? heheh

    ReplyDelete
  14. ada yang diorang buat tour malam punya...seram woo...aku g siang pon dah cukup meremang

    ReplyDelete
  15. fuuu seramnya...http://ohsenyum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. siape kah berambut panjang tu? mau kena strok klu jumpe memalam tempat cenggitu. hahaha

    ReplyDelete
  17. pegi dgn keluarga bgus ni...
    fuhh sape pakai topi tu baju putih sluar ketat free hair.....brp byk saham dosa dia dpt...

    ReplyDelete
  18. Jyeahhh korg pegi jugak muzium perang ni. Tak sesia aku promote kat min. Wohahahaha!

    ReplyDelete
  19. Serius, belajar kat sini. Kerja kat sini. aku tak pernah jejak muzium perang ni. Dulu berkira nak pergi, tapi batal akhirnya. Layan blog ni je laaa huhuhuh... nanti datang lagi roger-roger ye, aku nak join huwahahaha...

    ReplyDelete
  20. damn it!! kalu la aku amek cuti, boleh teserempak..:(

    ReplyDelete
  21. serius beb...wajib pergi...huhuhu
    mngenang zaman2 penjajahan british dlu..
    walaupon kite x lahir lg waktu tu....

    ReplyDelete
  22. Lol..negara kita mana pernah kena jajah dgn British,kita hanya negara naungan...makin pening aku ngn sejarah~

    ReplyDelete
  23. berapa tiket masuk tempat ni sapa boleh bagitau?aku nak pi ni

    ReplyDelete
  24. dem menakutkan je kne pegi neh xpernah dgar lagi...

    http://www.shamabo.com.my

    ReplyDelete
  25. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails