Friday, 10 February 2012

Serius Kreatif - Iklan Insuran Perjalanan Yang Nice (5 Gambar)


In B4 Malaysian Butthurt

Iklan insuran perjalanan olen Medicus, sebuah syarikat insuran dari Sepanyol





Laporan asal AdsOfTheWorld

40 comments:

  1. Replies
    1. tulis 1st pun susah...ape la

      Delete
    2. bagus helmi...hg mmg laju. kalahkan mereka dipusingan seterusnya.

      Delete
    3. hidup helmi yesssssssssssssssssssssssssssssssssssss

      Delete
    4. up? ape jadah up tu...1st la deii

      Delete
    5. budak baru nk up..

      Delete
    6. sial lah kau,ak yg lyak kt tmpt tu smbil menaip FIRST!!!

      Delete
    7. Dia patut cakap ohsenyum la ngang. FIrst!!!!!!!!

      Delete
    8. semua dlm ni bodo, pasal 1st pon nak gado

      Delete
    9. burit kau 1st

      Delete
    10. korang semua memang pukimak..bangsat

      Delete
    11. boodooo!!! sume

      Delete
  2. ko tau tak kalo ko tulis first obe akan contact ko dan bagi hadiah.mcam aku dulu.tapi ko bangang tak nak.adeihh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1st @ first ? yang mana satu dol

      Delete
    2. bangang mmg camtu

      Delete
  3. KL= LUMP? Apa maksud "LUMP" nih?...btw LAST SIAK!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. google rosak ke bro

      Delete
    2. lump means ketulan. ketulan means tumour. tumour could be malignant which is cancer.

      Delete
  4. I*DOG**a, MALING**a, s***aPORK, TAIKl**d, SILLYp**a...
    Tunisia great...dapat TUN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai tuuuu tunjuk kebodohan!

      Delete
  5. si bodoh gemuk ni nak dpt trafic letew~~ xde pun malaysian yg buturt. bodoh punya gemuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buntut la bukan buturt. Ape da tak gi skolah kerajaan ke

      Delete
  6. mana ohsenyum ?? tak mau promote link ke ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohsenyum merajuk tanak makan 2 hari

      Delete
  7. itu oun bleh jadi isu..haram jadah

    ReplyDelete
  8. haramjadah korang sume nie...

    ReplyDelete
  9. lump pain germ cut ill
    (sekaligus kuman sakit potong sakit)

    ReplyDelete
  10. AAA BODDOO INDON!!

    ReplyDelete
  11. LAST YEYEYEYE

    ReplyDelete
  12. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails