Wednesday 15 February 2012

Serius Cool - Muzium Gangster Di Las Vegas (14 Gambar)


A Museum you can't refuse

Di Las Vegas, Muzium Jenayah Terancang dibuka semalam selari dengan ulang tahun ke 83 St Valentine Day Massacre. Kepada yang kurang arif, St Valentine Day Massacre ialah hari dimana Al Capone mengarahkan orang bawahannya untuk membunuh 7 orang pesaing beliau. Muzium Gangster ini menelan belanja USD42 juta dan mengambil masa 5 tahun untuk disiapkan. Ianya menempatkan pelbagai artifak yang bersangkutan dengan kegiatan MAFIA di Amerika Syarikat. Antara yang dipamerkan ialah kerusi dimana Robert Anastasia, seorang ketua MAFIA mati dibunuh. All in all kalau anda ada obsesi dengan MAFIA muzium ini pasti akan berada dalam senarai harus dilawat anda







Laporan asal REUTERS

99 comments:

  1. Replies
    1. akulah pertama bangang anon.. akulah canonymouse

      Delete
    2. ape ko merepek syaitonnnnn

      Delete
    3. ko anon la syaitonnn

      Delete
  2. 1st time wa tgk ni tmpt mnyak cantekk ar kwn..

    ReplyDelete
  3. first!!!!!!!!!!!!!!!!! shit!!!

    ReplyDelete
  4. best gak layan epic mafia barat ni.. cam filem ho0oliwott 2.
    kadang2 ntah ye ke x kite pun x taw.. 6th!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  5. huh! nak mengalakkan org join mafia ke sampai buka muzium mafia ni.. adeh..

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. hehe tibe2 teringat godfather..with his theme..

      Delete
    2. a~tbe2 teringat geisha...nyumnyum

      Delete
    3. prefer Yamaguchi Kumiko in Gokusen hohoho

      Delete
    4. Marya....ko suke yakuza eh....ko dah wat tatu mcm yakuza blom.....cube bogel sikit...

      Delete
    5. ur so rude
      please respect woman as ur mum is a woman too

      Delete
    6. layan gokusen 1, 2 & 3....

      Delete
    7. Serizawa is real crows. Monster of Suzuran High

      Delete
    8. wuuuuuuu. Anon 05:35 kena marah.padan muka.HAHAHA

      Delete
    9. bila awek dah komen pasal gengster

      Delete
    10. This comment has been removed by the author.

      Delete
    11. real crows? crita itu sangat kelaka
      they are so gangster but still pegi sekolah with uniform?
      why lah? XD

      Delete
    12. haha biler awek jambu citer pasal gengster... maria ozawa

      Delete
    13. makcik marya..
      dah nama pun sekolah mestilah b'uniform..kau sekolah dulu pakai tube ke..

      Delete
    14. hahaha facepalm

      Delete
    15. to aku bongok, u just dun get it or ur just simply dumb,
      saya tahu sekolah pakai uniform but they are gangster, pegi sekolah n pakai uniform, thats what i mean, gangster yg mengikut peraturan sekolah, fhm?

      Delete
    16. ntah? lantak ah baju sek ke apa ke..gengster ttap genster..

      Delete
    17. aku tak heran..kau pun tau ini adalah sekadar cerita..knp kau yang lebih2..
      baguslah mengaku bongok

      Delete
    18. hahaha bodoh nye aku bongok,troll tak hengat.dah lah wei nangis karang awek aku..alolo sini sayang marya

      Delete
    19. if x hairan, knapa awk pula lebih2 reply komen sy?

      Delete
    20. bajet best sagat ko ni marya.blah2 g sana syuh2..

      Delete
    21. haha #trolol

      Delete
    22. MARYA MUKA MACAM KO SEPAH TEPI CHOW KIT

      Delete
    23. bongok cam sial lol

      Delete
    24. Alhamdulillah, ini muka ciptaan Tuhan
      saya bersyukur wlaupun byk org muka mcm saya seperti apa yg awk kata, at least sy ada muka

      Delete
    25. 'aku bongok' ko g lah aply anon.jd abg kwsan.

      Delete
    26. cik marya oii, baju skola tu fetish la, gangster skunk pon maukan fetish beruniform.. apada~

      Delete
    27. marya..oh marya..i pun gangster i ske pukul kucing taw.jom lah bersama...

      Delete
    28. Ustaz Idrus Azhar (Original)15 February 2012 at 16:19

      pinang dulu pahtu nikoh, baru bole bersamo~ bodo

      Delete
    29. ustaz apa cakap bodoh kat orang..

      Delete
    30. giler ah awek ni kene troll cian die korang ni agak2 la hahaha

      Delete
    31. anon2 yg komen mcm sial kt sni smua confirm masuk neraka.bestnyer ^^

      Delete
    32. ustaz azhar idrus (original)ko ingat ko pandai sangat ke cakap org bodo,org pandai tak akan cakap org bodoh tau,ni la bila belajar takat sekolah pondok je,ingat ko jadi ulama ko lagi pandai dari aku la.puii.

      Delete
    33. hi marya.muahx3 kat pipi.jangan marah2 ye cayang.

      Delete
    34. mana marya ni. g onani ke apa gersang membaca komen2 di cnie.
      marya...BURIT CKET!!!!

      Delete
    35. marya ni xth yakuza jepun ni fetish baju skolah... bgus marya ni leh wat bini blue2 mesti xtgk kan kan

      Delete
    36. sesama umat pun nak bercanggah.

      Delete
    37. pegi melayan buat ape.

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. pekida, 3 line, genki 7 dan 77 patut consider buat macam ni, kalau tak hilang ditelan arus kemodenan dan MLM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pekida...!! Hidup...Hidup...Hidup Pekida...!! - Abang Long Kawasan Newcastle

      Delete
    2. belajar bersih mukus dlu kt hidung sblm nk pekida2x
      dah bersunat ke belum???

      Delete
    3. Pukida Ada La.....PUKIDA PUKIDA PUKIA PUKIDA.....PUKIMAK>>>>>>>>>>>>>PUKIDA

      Delete
    4. pekida, 3 line, 77 semua bodoh,lawak la aku dengar citer nak kena bayar yuran bulanan la apa la,ayahanda abg long ..hahaha macam samseng sekolah je cakap je lebih..kalo yakuza,italian mafia ada bunuh2 ahli dia dapat gaji ni pekida kita kena bayar yuran ..haha takde pun reputasi yng menakutkan aku dengar dari kelab beruniform sekolah tu.. hebat mana pun jumpa polis lari gak,kena pukul polis diam buat muka kesian.aku dah masak betul dah.

      Delete
    5. anon atas ni, ko dh masak ape? asam pedas? kari? masak tumis? boleh aku tumpang makan? haha...yg yuran tu penting. pasal yg join ramai cetek akal, orang atas kena la amik kesempatan. rugi kalau x kutip duit.

      Delete
  9. lupus kan je pekida genki 7 dengan 77 tu . tak penting pun

    ReplyDelete
  10. yakuza...... =.= lame ass arr.... shit!!
    pekida = mitos

    ReplyDelete
  11. minyak gamat langkawi & pati halia yusmira..

    ReplyDelete
  12. muzium pekida...

    ReplyDelete
    Replies
    1. perkasa skali...ltak gmbar katak..hahaha

      Delete
  13. kalau menatang bangsa die kata mafia kalau islam kata terrorist... burit kau lah amarika

    ReplyDelete
  14. Please treat this info with great confidentiality.

    Apakah persatuan gengster yang boleh memberikan nafas baru terhadap pembangunan karier anak anak muda yang sembam spm, rempit dan loser?

    Kalau takde persatuan camni, diorang dah putus harapan. Ade kau nak bagi diorang peluang pekerjaan dengan pengalaman pukul memukul, peras memeras ugut dan ponteng sekolah?

    Tolong beri sokongan terhadap penglibatan anak muda remaja dalam aktiviti berpersatuan macam ni. Mungkin 5-6 tahun akan ada ahli yang bersarjana muda sekaligus berpangkat ayahanda dalam hierarki mereka.

    Hidup Pekida, Perkasa dan lain lain.

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. astaghfirullahhaladzim... maksiat dijulang? inikah melayu kita?

      Delete
    2. bodo punya anon shit uuu..

      Delete
  16. hidup anon sial

    ReplyDelete
  17. ai spot jew 2nd potos

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. betoii.. mate tajam bro~

      Delete
  18. bestnya jadi gengstar...dikenang..

    ReplyDelete
  19. Sejahat-jahat gengstar jahat lagi anonyomus... siapa sokong sila maki blog ini http://ohsenyum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. gua nak pergi visit tempat nie....

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu pegi mekap2 suda la...

      Delete
    2. lu nk myage mekap muke ke?

      Delete
    3. kau nampak cantik harini shark

      Delete
    4. gua ingat lu sudah mampus!

      Delete
  21. bkn robert la obe, albert . . .
    http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Anastasia

    ReplyDelete
  22. Tolong jangan merapu.Ada masalah yg lebih besar dalam muzium tu.
    "Kejadian berlaku pukul 10.40 pagi, ketika saya menjalankan sesi pembelajaran di luar kelas disebabkan kelas sedang diubahsuai, seorang murid yang terpandang ke arah surau memberitahu sejadah kelihatan berdiri," katanya kepada pemberita di Pasir Mas hari ini.

    Adnan berkata beliau kemudiannya membuka pintu surau dan amat terkejut melihat sebanyak 35 helai sejadah dalam keadaan berdiri iaitu 16 helai di bahagian lelaki dan 19 lagi di bahagian perempuan.

    "Lebih aneh lagi apabila satu helai lagi berada di bahagian hadapan sekali iaitu di tempat imam dalam keadaan yang sama menunjukkan seolah-seolah sedang melakukan solat secara berjemaah," katanya yang telah mengajar di sekolah berkenaan sejak tujuh tahun lalu.
    sila beri perhatian,dan sebarkan.

    ReplyDelete
  23. http://www.betulker.com

    ReplyDelete
  24. sebarkan....semasa pehimpunan pagi di sk bandar baru,,,yg berlaku isnin lepas semua pelajar di sekolah tersebut berdiri semasa nyanyian lagu negaraku.....yg lebih menghairankan lagi guru-guru termasuk guru besar juga berdiri semasa kejadian itu....SEBARKAN!!!!!!!!!!!!!!!seperti menebar roti canai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu menebar kata kerja dia tebar la
      kalau kata kerja sebar, imbuhan men' adalah menyebar

      anyway aku puji sebab anon ni potisif, ade effort
      keep it up anon
      a hell of exceptional anon, you feel me?

      Delete
    2. dah habis lawak la ni?

      Delete
  25. faking sial korang.lawak sial.haha

    ReplyDelete
  26. Kelas Bahasa untuk Anon Anon bagi memantapkan tatabahasa

    Ayat Majmuk
    1. Ayat Majmuk ialah ayat yang mengandungi dua atau lebih ayat - ayat tunggal disambungkan oleh perkataan Kata Hubung seperti dan, atau, kecuali, tetapi, sambil, seraya dan lain-lain.
    2. Ayat ini juga dikenali sebagai ayat Selapis.
    Contoh : A) Anon mengambil sebuah buku hentai. ( Ayat Tunggal )
    B) Obe membaca hentai itu. ( Ayat Tunggal )
    C) Anon mengambil sebuah buku hentai lalu Obe merampas sekaligus membaca buku itu. ( Ayat Majmuk )
    D) Anon mengambil sebuah buku hentai lalu Obe merampas sekaligus membaca buku itu. Mereka kemudiannya ke bilik air demi fap fap fap fap. (Ayat konklusif)


    Sekian Buat kali ini
    Ingat, bahasa jiwa bangsa!

    ReplyDelete
  27. oit anon d atas!!..ko jgn wt pndai..ko pun kntoi gak srp dolu2..dok diam sudaa..kang malu agensi2 anon seuniverse!..podahh!!..lahanaaat la ko..syiaaall!!

    ReplyDelete
  28. In B4 budak Pekida butthurt!

    ReplyDelete
  29. to obe.. SIlap pasal robert anastasia.. nme sbna albert anastasia.. TY

    ReplyDelete
  30. HARI BAIKKU PEKERJAAN LPOH MALAYSIA

    TESTIMONI PADA BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN UNTUK MEMBELI RUMAH DARIPADA SYARIKAT PINJAMAN YANG TERSEBUT DAN KESALAHAN DIPERLUKAN firma pinjaman Albaker. Saya SANGAT SANGATKAN HARI INI DAN ALLAH ALLAH.
    ,
    Nama saya Abdullah Saya dari bandar Kuching saya telah mencari syarikat pinjaman tulen selama 5 bulan yang lalu, untuk membeli sebuah rumah
    semua yang saya dapat adalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhirnya
    Pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberi apa-apa balasan, semuanya
    harapan saya hilang, saya keliru dan kecewa, saya tidak pernah mahu mempunyai apa-apa kaitan dengan syarikat pinjaman di internet, jadi saya pergi untuk meminjam wang dari
    kawan, saya beritahu dia semua yang berlaku dan dia berkata dia boleh membantu saya, itu
    Dia tahu syarikat pinjaman yang boleh membantu saya dengan apa-apa jumlah pinjaman
    diperlukan oleh saya dengan kadar bunga yang sangat rendah sebesar 2%, dia baru saja mendapat
    pinjaman daripada mereka, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon pinjaman, saya lakukan
    sama seperti dia memberitahu saya, saya memohon dengan mereka di E-mel: (albakerloanfirm@gmail.com) saya tidak pernah percaya tetapi saya cuba dan saya
    kejutan besar saya mendapat pinjaman dalam masa 24 jam, saya tidak percaya,
    Saya gembira dan kaya lagi dan saya berterima kasih kepada Allah bahawa pinjaman itu
    syarikat-syarikat seperti ini masih wujud semasa penipuan ini di seluruh tempat,
    sila saya nasihatkan semua orang di luar sana yang memerlukan pinjaman untuk pergi
    (albakerloanfirm@gmail.com) mereka tidak akan gagal, dan
    hidup anda akan berubah seperti yang dilakukan oleh saya. Seketika hubungi (albakerloanfirm@gmail.com) hari ini dan dapatkan pinjaman anda dari mereka, Tuhan memberkati firma pinjaman Albaker untuk menawarkan pinjaman tulen mereka.
     Pastikan anda menghubungi firma pinjaman Albaker untuk pinjaman anda kerana saya mendapat pinjaman saya berjaya dari syarikat ini tanpa tekanan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails