Tuesday, 21 February 2012

Serius Kreatif - Koleksi Street Art Yang Genius! (10 Gambar)


WIN!






Laporan asal OakOak

31 comments:

  1. hehehehe...akhirnya....fakaaaaaaaaaaaaap.....jgn jeles hafizul ibrahim

    ReplyDelete
    Replies
    1. cam syial..memang ko ni main kuda jer..haha~

      Delete
    2. Kau nie...kat mana2 pun kau nk kuda yekk..hehehehe

      Delete
  2. babi.. laju sial!

    ReplyDelete
  3. korek korek shiummmmmm~

    ReplyDelete
  4. semat la.....kretif ni
    kt malaysia penah jumpa x?

    ReplyDelete
  5. Time Chuck Norris duduk ok lagi. Bila kena karate yg bersepai tuuu... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. who is chuck norris?who is that mahfucker.? macam kuat sangat aku bagi satu penampar je terus k.o

      Delete
  6. 1st! pedulik hapa aku..

    ReplyDelete
  7. butuh hnpa semua!!

    ReplyDelete
  8. Berita Menarik | Kentut diharamkan di Melawi

    Penggubal undang-undang Malawi dilaporkan akan membahaskan sebuah undang-undang baru pada minggu hadapan kerana kesalahan kentut di khalayak ramai.

    Menurut AFP, Parti Progresif Demokrat Party berusaha untuk meminda undang-undang anti pencemaran yang pertama kali diperkenalkan pada 1929, tetapi belum pernah dikuatkuasa oleh pihak berkuasa untuk keadaan 'perut kembung'.


    Undang-undang menyatakan: "Sesiapa yang sengaja merosakkan suasana di mana-mana tempat sehingga ia menjadi beracun bagi kesihatan orang ramai di tempat kediaman atau kawasan perniagaan atau kawasan kejiranan atau melintas laluan awam, akan didapati bersalah kerana perbuatan salah laku."

    Menteri Perundangan dan hal ehwal perlembagaan, George Chaponda memberitahu Capital Radio: "Kerajaan mempunyai hak memastikan kesopanan awam. Kami berhak memperkenalkan peraturan di negara ini.

    "Adakah anda mahu melihat rakyat negara ini kentut di khalayak ramai di mana-mana saja? Ia tidak berlaku pada zaman pemerintah diktator kerana orang ramai takutkan akibatnya. Kini disebabkan oleh multipartism atau kebebasan, rakyat boleh berkentut di mana saja."

    Dia menambah bahawa "ia (kentut) boleh dikawal" dan rakyat "sepatutnya pergi ke tandas, bukannya kentut di khalayak ramai".

    Bagaimanapun, menurut Metro, peguam Anthony Kamanga tidak bersetuju dengan tafsiran Chaponda tentang undang-undang 1929, kerana fasa undang-undang tersebut hanya berkaitan dengan pencemaran udara ( sedangkan kentut tidak mencemarkan udara).

    ReplyDelete
    Replies
    1. SLOWH1N1 TAHAP DEWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA........

      BTW SHALOM ALAICHEM ANONS....

      Delete
    2. kalau bapak kau kentut depan muka atuk kau, mesti atuk kau kata "gampang punya manusia!". Mak, kau buat undang2 kat rumah sendiri kentut dalam botol, pastu masuk peti sejuk.

      Delete
  9. Serius bangetsss...

    Mantap...

    ReplyDelete
  10. waaa kreatifnya mereka. Tak macam blog hancur ini http://ohsenyum.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. wei!!! ko xyah nk guna nama anon x??? mcm2 name ko ltak... "jejar" sape?? ko jgak kan!!!! xpyah nk promote la blog ko!!! mcm haram.. babi!!!

      Delete
  11. assalamualikum kawan2,, :)

    ReplyDelete
  12. chuck norris gay

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. thanks syg..u also look so nice,what about a date tonight?

      Delete
    2. pondan camni pun nice???

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails