Thursday, 9 February 2012

Serius Cool - Wanita Paling Kerdil Dunia Berkempen Dalam Plihanraya India (9 Gambar)


Yang penting dedikasi bukan saiz diri

Jyoti Amge (18) ialah wanita terkerdil dunia menurut Buku Rekod Dunia Guiness dengan ketinggian hanya 61.95 cm. Untuk pilihanraya bandaran di Mumbai yang akan berlangsung 16 Febuari ini, beliau bertanding dibawah parti Maharashtra Navnirman Sena. Beliau menjadi calon kerana penyokong beliau merasakan beliau menjadikan Nagpur, bandar kelahiran beliau menjadi terkenal sejak ditabalkan sebagai wanita terkerdil dunia. Adakah beliau akan menang? Jika menang adakah beliau dapat menjalankan kerja dengan baik? I dunno. I think at 18 years of age she is much too young to be in politics. Rasa macam kepopularan beliau digunakan parti politik sebagai leverage. Sad.






Laporan asal IBTimes

54 comments:

  1. Replies
    1. ak bangga ngan ko.. sbagai wakil dari anon2 yg len..ak ucapkan tahniah! ok..pas nie ko dh bleh brambus..giliran ak plk.

      Delete
    2. tibe2 aku terigat kat rosmah....

      Delete
    3. tahniah....hahaha

      Delete
    4. AH!!! BERAMBOS SEMUA! FAP FAP FAPPPP

      Delete
    5. pantek gua generasi anon terakhir lah...

      Delete
  2. 1st..xkira ak nk jugk..

    ReplyDelete
  3. 1st siak.
    akhirnya dpt juga aq 1st.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh.ko lembap sial.melancap je keje

      Delete
  4. 1st cibai.. lega lpas berak

    ReplyDelete
  5. aku bukan anonymous9 February 2012 at 18:57

    defuk anon sekalian.

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. hi? leh brkenalan?

      Delete
    2. oiiiii.. aku nak gak berkenalan. puuiiii

      Delete
    3. tgok muke msti da kena kongkek ni

      Delete
  7. eh..aku jadi anon siak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun. bajet best je jadi anon

      Delete
    2. tu lah..ni aku tgah pkir ni knp korg jd gitu....
      hm...korang......











      PERGI JADI LEMBU LAGI BAGOS!!

      Delete
  8. mcm budak kecik... kesian x membesar...

    >> http://khairulkayz.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh promote blog

      Delete
    2. macam xde cara marketing lain... kesian kena promote blog...

      Delete
  9. keciknya dia...my dick is longer than her...sure tembus dia if i fuck her

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh shit,ap bhasa yg mr anon gune ni..awk jgn sbb nila stitik rosak anon sebelanga...mind ur word pliss...hahaha

      Delete
    2. masalahnye dia ni keling.sebab tu bahase dia macam tu.

      Delete
    3. hmm bagos! mcm ni lah anak ayah! mmg kote ko panjang hinnga meleret ke lantai itu aku tak nafi kan..

      YANG JADI MASALAH NYER OTAK KO YG SEMAKIN MENGECUT! LEMBAM!

      Delete
    4. weh anon g@y!!! ko ni selera ape? budak kecik nie pon ko ada selera nak tutuh,,,memalukan kaum anon! anda dilucutkan jawatan daripada anon organisation!!!

      Delete
    5. kamu anon yg tolololol

      Delete
  10. rs mcm dia d pergunakan oleh org lain.. yelah dia ada nama

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom syg kita guna ubat guna-guna...NAK

      Delete
  11. pui! should be taxi driver or tech support

    ReplyDelete
  12. tak lama la nyawa dia tu . 37th !

    ReplyDelete
  13. ingin ku gigit2 cuping telinga kecilmuuuu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...kuih telinga keling!!

      Delete
  14. its hard to take her seriously when she looks like a 5-year-old kid

    ReplyDelete
  15. 1st..hellyeah:O

    ReplyDelete
  16. Golum is alive in pic no.6

    ReplyDelete
  17. gila lame..tapi lantaklah

    First lagi sekali

    ReplyDelete
  18. cibai dsai, dont act like u're a intelligent person, fuck u, puiii, ham ka chan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape kene mengena dengan dsai kat sini haa jilaka lanjiao

      Delete
  19. muka mcm mak ko lah sial....babi babi babi..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails