Friday, 10 February 2012

Serius Kreatif - Rak Buku Dari Paip Besi (9 Gambar)


Want!

Rak buku dari paip. Awesome!






Laporan asal Stella Blue

54 comments:

  1. Replies
    1. ko ni 1st fap fap fap fap fap fap fap fap
      aku nak 1st la babi

      Delete
    2. apa yg best sgt dpt 1st ?
      pelik la korg ni

      Delete
    3. ko tak layan gune anon kalo ko rase pelik

      Delete
    4. tahniah...tpi ak lah yg lbih lyak kt tmpat tu,ok skang ko dh bleh brambus!!!!!!!

      Delete
    5. suka hati mak bapak aku ar nak 1st or last...bangang n bodoh, dasar anak luar nikah, bajingan korang ni....mcm sialllllll jer!!!!!

      Delete
    6. YEK ELEH! EMO SGT KO NI? SLAGI KO LTK NAMA ANON ORG X KNL KO BONGOK! DUK DIAM SUDAH LAH! G BRAMBOS LAYAN OH BULAN SANA! PEPEK

      Delete
    7. kau dah mengaku kau bongok apehal panggil org lain bongok? bongok!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    8. hahahhaa'AKU BONGOK' tu mmg bongok, dasar anak bajingan makan najis babi......baek ko jer yg berambos.....haram kejadah 'aku bongok' tuuuu!!!!! dasar anak haram.....hahahhaha.......BONGOK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dan bahlol

      Delete
    9. anon and 1st are babi fakap fap fap fap fap fap fap fap obegemuk

      Delete
    10. hahaha..tahniah kepada aku kerana dapat 1st!!! yang lain cuba lagi

      Delete
    11. KOrang semua ni memang pukimak lancau, barua anak haram.. mak bapak korang bodoh sbb lahirkan anak tak guna macam korang ni..

      Delete
    12. anon ngn 1st mana leh pisah.. bodoh babi palat punyer korang... sapa marah anon komen 1st, mak dia tgh romen ngn bangla stesen minyak Shell.

      Delete
  2. pertamalah....magen

    ReplyDelete
  3. lalang kat sebelah rumah aku ni dah tinggi la. aduihhhh. sape ade mesin rumput pinjam jap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesin rambut boleh?

      Delete
    2. xde butang like pulak.. haha~

      Delete
    3. oh yayasweet.. i nak jilat u malam ni..

      Delete
    4. mesin kelapa boleh jgk...

      Delete
  4. creative. but not suitable for me as my books are of different sizes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. buku ko sebesar perut boroi ko ke?..ke besar pungkoq ko
      ?

      Delete
  5. inb4 IKEA copies this idea and releases a Pipe-like bookrack labelled in tongue-twisting names such as "Pifb" or "Bukst"....

    ReplyDelete
  6. ko nie warganegara malaysia atau UK..? dah tak tau berbahasa malaysia..??

    gaji ko berapa sebulan..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. apekah bahasa malaysia.. bahasa melayu ade la kot..

      Delete
    2. bahasa malaysia yg ade EW kat ujung die..mcm apew, jew, lancaew, ...

      Delete
    3. itu bukan bahasew rempwit kew?

      Delete
    4. kepaleww kotewww kowww bdowww

      Delete
    5. tahi kau la.bodo tak tahu mengeja,sia-sia je ko sekolah.stupid.asshole.gay mcm babi.

      Delete
    6. suke la,kate free country ikt suke prut boroi die la nk pakai bhase ap..trgores ke zakar pndek ko tu????tnye gji apesal????konon nk bgtau yg gji ko 5000 la ye???riak la tu???huh sampah btul la ko ni,mmlukn...

      Delete
    7. u mad bro? trollface.jpeg

      Delete
    8. i love korea...tq tq tq

      Delete
    9. korea lame...i love nigga...

      Delete
  7. dtg sini berak jek.. k bye

    ReplyDelete
  8. nok haaarroooommmmmmm....

    ReplyDelete
  9. bodoh pny anon sekalian

    ReplyDelete
  10. gatal telur pulak. mintak sape2 garukan. pakai tanganlah. kalau nak garu pakai mulut pun takpe kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko p kapit telor ko tu kt celah pintu...

      Delete
    2. sanagp sngat g la rumah placuran,smpai kt sni mlalut...babi bertatu la ko ni...

      Delete
  11. rak nie asal bole je.tp kreatif

    ReplyDelete
  12. ape lancau korg gadoh nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. lancau OBE MOK MUNCIT

      Delete
  13. thx obe share bnd nih..ak dah buat satu dlm bilik ak..ahaha

    ReplyDelete
  14. yang komen bongok2, malas dan membenci buku sila keluar dari sini.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails