Tuesday, 14 February 2012

Serius Kreatif - Poster Filem Berasas Kenderaan Didalamnya (8 Gambar)


Bolehkah anda teka semuanya?

Awesome! Poster filem bedasarkan kenderaan yang dipaparkan didalamnya. Kalau nak beli sila ke
MovieCarPosters






Laporan asal MovieCarPosters

53 comments:

  1. anon win!!!!1stttttttttttttttttt!!!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak non..

      Delete
    2. pale buto ko. kau 2nd la sengal. ko dulu tak sekolah ye ? babi

      Delete
    3. bodoh anon babi kepale jubo!!! FUCK YOU!!!

      Delete
  2. fuck shit!
    obe still alive!

    ReplyDelete
    Replies
    1. obe dah 2hari 2mlm xpancut2 gak berjubo ngn mean..kali ni terpaksa lepaskan untuk cari artikel wat korg..poor obe fat

      Delete
    2. korng agak obe gemok betahan brape saat?

      Delete
  3. back to the future,man in black,knight rider....

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Oh anwar ku sayang. Parti mu tetap di juborku. alamak, mampos kena tibai mlm ni!

      Delete
    2. betol ke anwar nie gay?

      Delete
    3. betul..dia ramas bontot aku dulu

      Delete
    4. rabak jubor ak kne tibai dgn anwar dlu....sob2...

      Delete
  5. 1st wak lu.. kepala butuh bengkak....

    ReplyDelete
  6. initial d! fujiwara toufu shop!

    ReplyDelete
  7. LAST!!...sape bwh aku mmg xreti bahase...

    ReplyDelete
  8. sape kt atas aku ni bodo..dooo...

    ReplyDelete
  9. weh...mana shark malaya weh?? aku nak berkenalan la dengan dia...

    ReplyDelete
  10. Sape yang tengah taip ni memang mulia..dem, aku tengah taip

    ReplyDelete
  11. Sape yang telah menaip die sayang mak die

    ReplyDelete
  12. sy anon, sy seorg wanita

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok...ko dh bleh ke dapur skang..syooh2..

      Delete
    2. isap kote.

      Delete
  13. last.

    sape komen bawah aku die babi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat atas nie chief babi2 hutan sedunia @ayAt mudah babi jugak hahahahA

      Delete
    2. elok la tuh...seko babi, seko lagi ketue babi.. anon rules....

      Delete
  14. ganyang malaysia14 February 2012 14:16

    wak orang indon...haha

    ReplyDelete
  15. sape komen atas aku mak dia gay...sape komen bawah aku bapak dia lesbian

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibodoh kene remove comment...kakakakakahakhakhakhktuih

      Delete
  17. ko plak khunsa yang menopous lagi mati pucuk..

    ReplyDelete
  18. Malingsia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maling tak maling..bola tetap kena torjah..bangang

      Delete
    2. indognesial!

      Delete
  19. sapa tak reply aku , bapak dia tak sunat

    ReplyDelete
  20. Anon2 di blog ini amat bodoh sekali

    ReplyDelete
  21. tolong jangan merapu.Ada masalah yg lebih besar dalam video tu. sebab Kawasan Tanam Semula Kali Kedua (TS2) tanaman getah yang telah ditanam semula kali ketiga (TS3) bagi tempoh 1992 hingga akhir 1999 berjumlah 504 hektar dimiliki oleh 409 orang pekebun kecil. Jenis tanaman getah, kelapa sawit dan buah-buahan bukan jenis limau menjadi pilihan pekebun kecil.
    sila beri perhatian,dan sebarkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lanat kau pasal getah pulak ni cibai. anak haram

      Delete
  22. apsal ko ni bodoh sangat cite pasal pokok getah plak?

    ReplyDelete
  23. satu gambar pun aku tak faham. siapa kenal blog ini

    http://ohsenyum.blogspot.com/2012/02/ohsenyum-mereka-ini-sebenarnya.html

    ReplyDelete
  24. anon bangang,kerja duk merapus bukan2 sahaja. nanti apa org luar baca @#%+&^%<#@!$&@#^#&@@^#^ berat sek2 anon ni.. gen 2 sungguh.. undilah parti anon untuk kegemilangan rakyat anon2

    ReplyDelete
  25. Kepala bapak lah ape korang komen nie sial??

    ReplyDelete
    Replies
    1. pala bapak ko la anon sial

      Delete
  26. tah apa-apa tah

    ReplyDelete
  27. ANON LG BEST DR OBE

    ReplyDelete
  28. kepala bapak la ko ...
    kalau aku cakap kepala bapak ko, terima je lah.
    aku anon yg start this argument.
    Jangan bantah...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails