Monday 13 May 2013

Serius WTF - Richard Branson : Pramugari Air Asia (9 Gambar)


My Eyes!

Ini lebih sadis dari Selamat Hari Jadi Abang Syed..... ini.... ini ialah Sir Richard Branson (62) yang menjadi seorang pramugari Air Asia selama sehari. Richard kalah bertaruh dengan Tony Fernandes dua tahun yang lalu dan taruhan ini hanya mampu dilunaskan oleh beliau tahun ini. Branson menjadi pramugari di dalam penerbangan dari Perth ke Kuala Lumpur sabtu lalu. Oh dear! Tahukah anda sebelum menjadi pemilik Air Asia, Tony pernah bekerja dengan Branson? Beliau menganggap Richard Branson sebagai mentor beliau. Kinda cool juga dapat pekenakan bekas boss anda macam ini.



Laporan asal DailyMail

25 comments:

  1. Replies
    1. Uekkkksss! Gelinya tengok lelaki bermekap & pakai skirt!
      Idea apa kejadahnya ni?
      Yang CEO Air Asia - kepala botak/pakai speks sambil tersenyum tu, jaga2 sikit. Ada ahli2 UMNO dan Perkasa dok tengah marah2 bila awak bangkitkan isu neopotisma dalam kerajaan BN....Mereka itu semua nak ungkit balik yang 'mereka sudah banyak berjasa' - beri awak lesen penerbangan tambang murah kepada Air Asia...ha ha ha
      Nanti tak pasal2 lesen kena tarik - ugutan cara BN.

      Delete
  2. first fuckerr!!

    ReplyDelete
  3. "Hari ini deme kecot telor, spendar pun cabut!" Kata Kak Midah kepada Karim Misai sambil diiringi jelingan separuh tajam separuh manja.


    ReplyDelete
  4. masa zaman dia didalam industri musik malaysia, dia punya cv yg kuat masa tuh adalah akauntan (eh mungkin auditor kut?) kepada Virgin.

    Kenapa Tony Fernandez buka banyak jenis rangkaian perniagaan (hotel, telco, F1, bola sepak, musik?) mungkin dia sangat dipengaruhi gaya & ideal Richard Branson.

    mohon tony fernandez terokai dunia video gaming jua.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tony Fernandez itu warga negara mana? Cakap melayu pun tak reti... Berlagak nak kuasai ekonomi Malaysia dia sorang2 je kaya, orang lain dia tak bagi peluang ya?
      Kalau bukan warga ada baiknya hantar balik ke India!

      Delete
  5. "Tak elok makan McD. Ia menggemokkan" , Ujar Halim sambil makan Nasi Lemak Sotong dengan telur dadar. Disulami Milo ais tabur

    ReplyDelete
  6. muke dah macam ivankov dalam one piece

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah cun,emporio ivankov

      Delete
  7. Replies
    1. gamabar awak lawa laa..bole saya pancutkan sikit??

      Delete
    2. nape pancut skit,mandul ke cibai...

      Delete
  8. yahudi mabuk sibuk mempromosikan web bangang dia.. obe mohon terajang klua yahudi celaka ni ke kota baharu..

    ReplyDelete
  9. nie lebih menarik........

    http://zetacrew97.blogspot.com/p/gambar-basikal-tawau.html

    ReplyDelete
  10. HARI NI SAYA PKAI LIPSTIK MERAH..BRA MERAH...DAN SPENDER MERAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. saye hack fon anzalna pasal saye bodoh

      Delete
    2. si LIPSTIK MERAH..BRA MERAH...DAN SPENDER MERAH:
      sape cakap i bodoh tadii??

      Delete
  11. Kami dari Persatuan Anonymous Negara Timur Asia Tenggara (PANTAT) mengutuk sekeras-kerasnya pihak yang tidak mengatakan “ FIRST “ yang menjadi pengomen pertama dalam blog obebabi.
    Perbuatan anda amat memalukan dan anda boleh dikenakan hukuman potong kedua-dua tangan supaya anda tidak boleh menggunakan keyboard lagi.


    Anda telah menafikan hak-hak anon di bawah perjanjian oleh bapa-bapa kemerdekaan negara dalam perlembagaan , dan merupakan penggantian beri-memberi atau quid pro-quo melalui perkara 14-18 yang berkenaan pemberian hak “ FIRST “ kepada anon-anon, dan Perkara 153 yang memberikan hak istimewa rakyat kepada mereka daripada kaum bumiputera. Istilah ini juga kekadang digunakan untuk merujuk kepada bahagian-bahagian yang lain dalam perlembagaan, seperti perkara yang mengatakan bahawa Malaysia adalah sebuah negara yang sekular.


    Dalam konteks biasa yang berkiatan dengan hubungan ras, kontrak social telah kerap kali dibidaskan, termasuk juga dalam ahli-ahli politik bekas kerajaan campuran Barisan Nasional yang menegaskan bahawa tidak habis-habis bercakap tentang hutang orang-orang bukan Melayu kepada orang Melayu terhadap kewarganegaraan yang telah diberikan yang telah merenggangkan golongang-golongan bukan Melayu daripada Negara mereka. Kritikan-kritikan seumpama ini telah ditentang oleh media Melayu dan Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu (UMNO), parti politik yang terbesar dalam Barisan Nasional. Banyak orang Melayu , biasanya daripada UMNO, telah mempergunakan kontrak sosial untuk mempertahankan prinsinp ketuanan Melayu.

    ReplyDelete
  12. Gambar keling mabuk.

    ReplyDelete
  13. lu punya comment ni dah habis kelakar ke? bodoh la lu

    ReplyDelete
  14. ape ko merepek setannnnnnn!

    ReplyDelete
  15. Pegang janji sungguhlah. Janji itu kota. Bayangkan Tony plak yang berpakaian pramugari kalau kalah bet. Ada napsu tak ? Hehehehe.

    ReplyDelete
  16. bajet cool,,komen cam babi

    ReplyDelete
  17. rumah mampu milik....layari
    www.spnb.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails