Thursday, 9 May 2013

Serius Neko - Neko Zushi : Kucing + Sushi (12 Gambar)


Serius Comel!

Awww......... this is too cute. Neko Zushi ialah siri gambar yang dihasilkan oleh syarikat Tange & Nakimushi Peanut yang berasal dari Jepun. Kononnnya di Jepun ada haiwan ajaib Nekozushi yang merupakan hibrid Neko dan Sushi. Nekozushi dikatakan menolong manusia dalam kesusahan sejak beribu tahun. Comel gila!



Laporan asal NekoZushi via Laughing Squid

15 comments:

  1. Replies
    1. Mohon pencerahan, LOL tu apa?

      Delete
    2. LOL = Loughing Out Loud = HAHAHAHAHAHA !

      Delete
    3. Lucifer Our Lord!

      Delete
    4. Lombu ado tali takdo pon tak guno..Tunggu hujan dh ghobeh Baru payung nk dibuko?
      Kojo tak kuek tapi berangan nak hidup sonang..Baik poie mampuih dari susah'an semuo urang!

      Delete
    5. lempeng oi lanchau...

      Delete
  2. spa-d-desa-indah.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. lapo la pulok aku nengok...

    ReplyDelete
  4. macam macam la jepun ni. sedap ka sushi kuching? hidup hidup lagi kuching tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo... hotak ngko mkn kucing

      Delete
  5. Webportal kisah cinta yang menyayat hati setiap orang yang membacanya...............

    >>>>>>>> RomantikaSemalam.com <<<<<<<<

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada blue tak cita ni?

      Delete
    2. berape kali adengan cumshot dlm cite ni?

      Delete
  6. wakarimaSUNalhaji11 May 2013 10:17

    omelnya.
    .
    .
    .
    tengok wahai anak adam....cantik kan muka mereka
    tiada dosa...tiada hisap

    walaupun mereka anak zina
    mak bapak mereka tidak pernah pasrah dan buang mereka tepi jalan dan dalam longkang..

    mak ayah sama je ada misai

    walaupun mereka berlainan warna bulu
    mereka tetap bersatu
    mengikut prinsip Gagasan 1 Mesai.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails